خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده شهداب یزد الریان قطر 25 اردیبهشت 1401

دو تیم شهداب یزد و الریان قطر امروز از ساعت 19 به مصاف هم می‌روند. برای پخش زنده شهداب یزد الریان قطر 25 اردیبهشت 1401 با ما باشید.

رقابت‌های جام باشگاه‌های والیبال آسیا از شنبه 24 اردیبهشت با حضور 8 تیم و به میزبانی تهران آغاز شده است و دو تیم پیکان تهران و شهداب یزد نمایندگان ایران با شمار قابل توجهی از ستارگان نام‌آشنای دنیای والیبال در آن حاضر شده‌اند. برای پخش زنده بازی شهداب یزد و الریان قطر 25 اردیبهشت 1401 با ما باشید.

پخش زنده شهداب یزد الریان قطر 25 اردیبهشت 1401

شهداب قهرمان لیگ داخلی ایران دیروز در اولین بازی خود در سه ست پیاپی از سد اربیل نماینده عراق گذشت و امروز در دومین بازی از ساعت 19:00 به مصاف الریان قطر می‌رود.

شهداب هم مانند پیکان سه ستاره مطرح دنیای والیبال یعنی جان گوردون کاپیتان تیم ملی کانادا؛ ژاورنوک دونوان بازیکن تیم ملی چک و روبرتلندی سیمون کوبایی را جذب کرده است تا در آسیا دست کمی از رقیب دیگر خود پیکان نداشته باشد.

البته سیمون در بازی دیروز حضور نداشت و احتمالا از امروز به ترکیب شهداب اضافه می‌شود. در بازی دیروز اما امین اسماعیل‌نژاد بهترین بازیکن شهداب بود. برای پخش زنده بازی شهداب یزد و الریان قطر 25 اردیبهشت 1401 در ساعت شروع بازی یعنی 19:00 از لینک زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده والیبال شهداب یزد الریان قطر 25 اردیبهشت 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا