خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده النصر و الطائی 15 دی 1401

پخش زنده النصر و الطائی 15 دی 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در هفته دوازدهم لیگ برتر عربستان به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های النصر و الطائی، امروز و از ساعت 18:30 به وقت ایران در هفته دوازدهم لیگ برتر عربستان در مرسول پارک به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی النصر و الطائی 15 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال النصر و الطائی 15 دی 1401

پخش زنده النصر و الطائی 15 دی 1401

این روزها لیگ عربستان با انتقال کریستیانو رونالدو به النصر برای فوتبال‌دوستان سراسر جهان جذابیت خاصی یافته است. در شرایطی که حتی تصورش هم عجیب به نظر می‌رسید، بعد از یک تجربه ناموفق در منچستریونایتد، یک مصاحبه جنجالی پیش از جام جهانی و حذف ناباورانه با تیم ملی پرتغال، رونالدو ترجیح داد با قراردادی 500 میلیون دلاری به النصر عربستان بپیوندد.

النصر در حال حاضر با 26 امتیاز در لیگ صدرنشین است، اما یک بازی بیشتر از الشباب و الاتحاد 25 و 24 امتیازی دارد. النصر در 5 بازی اخر خود 3 برد و 2 تساوی داشته است. الطاعی اما جز برد 4 بر 0 در بازی آخر برابر البتین، در 4 بازی دیگر شکست‌های سنگینی دریافت کرده است. حاصل دو تقابل پیشین دو تیم در فصل گذشته نیز یک برد برای هر یک بوده است. برای تماشای پخش زنده بازی النصر و الطائی 15 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

این دیدار به علت شرایط نامساعد جوی لغو شد و احتمالا با 24 ساعت تاخیر فردا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا