خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سپاه در مرز شرقی به مرزبانی می پیوندد

جانشین فرماندهی مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (ناجا) گفت: اقدام های همه جانبه ای در مرزهای شرق کشور آغاز شده و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز به کمک مرزبانی آمده است.
به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم احمد گراوند، روز پنجشنبه درگفت وگو با خبرنگاران در بوشهر افزود: مصمم هستیم تا خلاهای مرزی را در چند ماه آینده تحت پوشش قرار دهیم و با هرگونه ترددی که به داخل کشورمان شود با قاطعیت برخورد می شود. 
وی درباره سربازان ایرانی که از سوی گروهک های تروریستی ربوده شده اند، اظهارکرد: با وجود قول مسوولان پاکستانی برای اعلام نتایج پیگیرهایشان درمورد سرنوشت پنج سرباز ربوده شده ایرانی اما تاکنون نتیجه قطعی دراین مورد اعلام نکرده اند. 
گراوند بیان کرد: مسوولان مرزبانی کشور پاکستان می گویند در حال رایزنی در این زمینه هستیم ولی ما تا به حال پاسخ مشخصی دریافت نکرده ایم. 
وی اضافه کرد:هرمشکلی درنوار مرزی با هرکشوری ایجاد شود مرزبانان جمهوری اسلامی با مرزبانان کشور مقابل ملاقات می کنند و دراین مورد نیز تقاضای ملاقات از طرف جمهوری اسلامی ایران انجام شد. 
گراوند گفت:هم اینک کمیته همکاری در این مورد با کشور پاکستان تشکیل شده است و مرزبانان دوکشور اخبار و اطلاعات را رد و بدل می کنند و اقدام های لازم در حال انجام شدن است. 
وی افزود: همسایگان شرقی ما کنترلی بر مرزهای خود ندارند و این برای کشورما مشکل ساز شده است و جمهوری اسلامی ایران در این مورد اعتراض های خود را به مسوولان کشورهای همسایه اعلام کرده است.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا