خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده ناپولی و آینتراخت فرانفکورت 24 اسفند 1401 | یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا

پخش زنده ناپولی و آینتراخت فرانفکورت 24 اسفند 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم در دور برگشت یک هشتم نهایی رویارو می‌شوند.

تیم‌های ناپولی و آینتراخت فرانکفورت امشب و از ساعت 23:30 به وقت ایران در استادیوم دیگو آرماندو مارادونای شهر ناپل در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی ناپولی و آینتراخت فرانفکورت 24 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال ناپولی و آینتراخت فرانفکورت 24 اسفند 1401

پخش زنده ناپولی و آینتراخت فرانفکورت 24 اسفند 1401

با انجام بازی‌های امشب، تکلیف 8 تیم مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان مشخص می‌شود. تکلیف بازی‌های امشب البته به نظر از همین حالا مشخص است. رئال با نتیجه شگفت‌انگیز 5 بر 2 لیورپول را در آنفیلد را درهم کوبیده و ناپولی هم در آلمان مدافع عنوان قهرمانی لیگ اروپا را با دو گل شکست داده و طبعا هر دو تیم امشب کار ساده‌ای دارند؛ گل نخوردن!

ناپولی که در حال حاضر بدون شک در بهترین فرم خود پس از جدایی دیگو مارادونا در دهه 90، به سر می‌برد، حالا رویای بزرگ شگفتی آفرینی در لیگ قهرمانان اروپا را نیز در سر می‌پروراند و شاگردان اسپالتی به نظر جای خود را در جمع 8 تیم برتر چمپیونزلیگ این فصل رزرو کرده‌اند.

ناپولی، صدرنشین مقتدر سری آ که با اختلافی 18 امتیازی نسبت به تیم دوم جدول با 68 امتیاز به صدر جدول سری آ تکیه داده، در 5 بازی آخر خود چهار برد و یک شکست کسب کرده و آینتراخت 40 امتیازی و رده ششمی در جدول بوندسلیگا در 5 بازی آخر خود دو تساوی، دو شکست و تنها یک برد کسب کرده است. برای تماشای پخش زنده بازی ناپولی و آینتراخت فرانفکورت 24 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

پخش زنده ناپولی و آینتراخت فرانفکورت 24 اسفند 1401 | یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا
پخش زنده ناپولی و آینتراخت فرانفکورت 24 اسفند 1401 | یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا