خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یک مقام سپاه: باید فراجناحی عمل کنیم

سردار تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: باید همواره فراجناحی عمل کنیم و مهم این است که برای رضای خدا و برای رضایت‌مندی مردم فعالیت کنیم.

به گزارش ایسنا سردار علیرضا تنگسیری در نشست شورای تامین استان به مناسبت هفته بسیج و تجلیل از سردار رزمجو، فرمانده سپاه استان بوشهر با تقدیر از بسیجیان اظهار کرد: بسیجیان، دلاورمردانی هستند که از هستی خود گذشتند و ایران و ایرانی را سرافراز کردند و تجلیل از این عزیزان لازم است.

وی به اهمیت جزایر و مرزها اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب فرمانده کل قوا همواره در جلسات فرماندهان سپاه در مورد امنیت جزایر و مرزها تاکید خاصی دارند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه همه باید از فرصت‌ها برای خدمت به مردم استفاده کنیم، یادآور شد: تا زمانی که در مسند مسئولیت هستیم هیچ فرصتی را نباید برای خدمت به مردم از دست بدهیم و باید در راستای رضایت‌مندی مردم کار کنیم.

سردار تنگسیری با تجلیل از همدلی و همراهی شورای تامین استان بوشهر بیان کرد: شورای تامین استان بوشهر با همدلی و اخلاص در راستای تامین امنیت فعالیت می‌کند و این همدلی قابل تقدیر است.

وی با تجلیل از خدمات سردار رزمجو یادآور شد: بیش از ۳۹ سال است که با این برادر عزیز آشنایی دارم و در هر مسند و مسئولیتی قرار داشته، مردم‌داری و اخلاص و شجاعت و برخورد مناسب با مردم را به بهترین شکل داشته و اگر ما خاضعانه با مردم برخورد کردیم خداوند نیز به ما عزت می‌دهد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان خاطراتی از سردار حاج قاسم سلیمانی و مردم‌داری ایشان یادآور شد: سردار سلیمانی همواره در راستای خدمت به مردم تلاش می‌کرد و کار ایشان برای رضای خدا بود و سردار دلها شد.

سردار تنگسیری با تاکید بر لزوم خدمت‌رسانی مستمر به مردم گفت: باید همواره فراجناحی عمل کنیم و مهم این است که برای رضای خدا و برای رضایت‌مندی مردم فعالیت کنیم.

وی با اشاره به تهیه و تدوین سریال “مردان نادر” که قرار است به صورت مشترک با صدا و سیمای استان بوشهر انجام شود، تصریح کرد: سردار نادر مهدوی یک تفکر و یک افتخار و یک شهید ملی و افتخاری بزرگ برای استان بوشهر است و امیدوار هستم که این سریال با کیفیت بسیار مطلوبی اجرا شود و نیروی دریایی سپاه برای اجرای این پروژه همه تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه رسیدگی به معیشت مردم امری مهم است، گفت: همه مسئولان باید در حد توان و ظرفیت خود در راستای رفع مشکلات معیشتی مردم گام بردارند و نباید هیچ فرصتی را در این راستا هدر دهیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا