خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیحات مصطفی ترک همدانی درباره‌ی آخرین وضعیت پرونده‌اش

«مصطفی ترک همدانی»، وکیل دادگستری در کانال تلگرامی خود نوشت:

اردیبهشت ماه سال گذشته طی اخباری که به‌دستم رسید مطلع شدم [یکی از مسئولان معزول اسبق سازمان تامین اجتماعی] در تلاش هست تا طی یک فرآیند کاملا مشکوک محکومیت کیفری اش را بزداید اما دیر بر سر پرونده رسیدم و درنهایت پرونده با تخلفاتی آشکار به سود وی پس از اعاده دادرسی مختومه گشته بود.

ناچار خبر [این روش دادرسی] را که متصل به سرنوشت اموال 50 میلیون جامعه کارگری کشور است را منتشر کردم مگر حسگرهای یکی از ده ها مرجع مدعی رسیدگی به مفاسد بجند که البته نجنبید!

آنچه جنبید طبق معمول گزارش و شکایت دوباره از من بود به اتهام نشراکاذیب! تا مایه تنبه دیگران شوم.

در مرحله دادسرا با وکالت همکار محترم آقای دکتر پیمان حاج محمود عطار تمامی گزاره های خبر منتشره را جداگانه تشریح و صحت آنرا نیز کتبا و مستندا به اسناد مثبته ارایه کردیم دادسرا اما بی اینکه معلوم کند کدام گزاره خبری ام کذب است، قرار جلب دادرسی صادر کرد.

دادگاه نیز بر همین منوال گذشت و اساسا کذب بودن خبر من اثبات نشد ولی مجازات یکسال حبس تعزیری و 15 میلیون تومان جریمه نقدی صادر گشت.

هرچند انتظار از [برخی در دادگستری] کم از آنچه پارسال گزارش کردم نیست، و هر چند […] اما انتظار از شعار تحول قضایی و مراجع نظارتی بسیار بیشتر است و با همین امید درپی تجدیدنظرخواهی خوهم بود.

پی نوشت: از قضات شریف دادسرای انتظامی قضات (بدون ذکر نام) بسیار سپاسگزارم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا