خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«زمانی که فرانسه از چیزی حمایت می‌کند باید بدانیم آن بد است»!

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: زمانی که انگلیس و فرانسه از چیزی حمایت می‌کنند باید بدانیم آن بد است و اگر به نهادی حمله می‌کنند باید بدانیم آن نهاد خوب است. به راحتی اخبار را طوری می‌گذارند که بسیاری باور می‌کنند. مثلا زلزله را به گردن آزمایش موشکی می‌اندازند یا به فلان مسئول تهمت می‌زنند، آنها هدف‌شان از بین بردن انسجام ماست.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ پاسدار امیر علی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه صبح امروز در دهمین جشنواره جوان سرباز، با تبریک ایام میلاد حضرت زهرا (س)، با اشاره به مسئله دو سال خدمت سربازی گفت: در نظام جمهوری اسلامی هر عمل و هر اقدام ما باید قربة‌الی‌‌الله باشد.

وی افزود: سربازی در انقلاب اسلامی دو سال نیست، از زمانی که بد و خوب را می‌فهمیم و تا لحظه مرگ باید سرباز نظام باشیم. این چند میلیونی که روز ۲۲ بهمن به میدان آمدند و از نظام دفاع کردند در واقع سربازی کردند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه در همه حوزه‌ها باید پاسداری و دفاع کنیم، گفت: برخی قوانین دنیا از قانون جنگل‌بدتر است و دست نظام سلطه و آمریکا و رژیم‌های مرتجع عربی و رژیم صهیونیستی است و هرگاه بخواهند تغییر می‌دهند.

حاجی‌‌زاده افزود: خودشان هر غلطی دل‌شان بخواهد می‌کنند و زرادخانه‌ها را روزبه‌‌روز گسترش می‌دهند اما موشک‌های ما را می‌گویند سلاح کشتار جمعی است.

وی اضافه کرد: فرانسه به منافقین که ۱۷ هزار نفر از مردم ما را شهید کرده است، دفتر می‌دهد و می‌گوید این آزادی است. آمریکا روز اول گفت مبارزه با داعش، می‌گفت این کار ۳۰ سال طول می‌کشد اما حالا ناراحتند که چرا سه ساله کار داعش تمام شده است.

این مقام عالی‌رتبه سپاه افزود: مقام معظم رهبری فرمودند هرکس در هر جا که هست، آنجا را مرکز دنیا بداند پس این سربازی ادامه دارد. تنها راه تداوم انقلاب و نظام حفظ یکپارچگی است و حضور ملت در ۲۲ بهمن از شلیک موشک بالاتر بود.

حاجی‌زاده ادامه داد: زمانی که انگلیس و فرانسه از چیزی حمایت می‌کنند باید بدانیم آن بد است و اگر به نهادی حمله می‌کنند باید بدانیم آن نهاد خوب است. به راحتی اخبار را طوری می‌گذارند که بسیاری باور می‌کنند. مثلا زلزله را به گردن آزمایش موشکی می‌اندازند یا به فلان مسئول تهمت می‌زنند، آنها هدف‌شان از بین بردن انسجام ماست.

وی در پایان اظهار داشت: برادران من، آن کاری که به عهده شما هست را کار دوم بدانید و کار اول‌تان دفاع از انقلاب و نظام باشد چراکه ثمره خون ۳۰۰ هزار شهید است و ۴ دهه ایثار و فداکاری کردند. دشمنان تا روزی که ما وحدت داریم نمی‌‌‌توانند غلطی کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا