خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گلایه‌ی شاكیان پرشین پارس ادامه دارد

آیا پول خریداران خودرو در جای دیگر سرمایه‌گذاری شده؟

بلاتكلیفی بخشی از خریداران از شركت پرشین پارس ادامه دارد و شاكیان این شركت كه در روزهای پایانی سال مشكلات اقتصادی بیشتری را نسبت به مردم تجربه می‌كنند احتمال می‌دهند که شركت پول آنها را در فعالیت‌های اقتصادی دیگر سرمایه‌گذاری كرده است.

یكی از شاكیان این شركت با بیان این مطلب كه به زودی مستندات خود در رابطه با فعالیت‌های دیگر پرشین پارس  را در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد داد، گفت: مدیران و وكلای شركت بارها وعده‌ی بازگرداندن اصل پول و سود آن را داده‌اند كه متاسفانه تا امروز این مهم محقق نشده است.

فرهاد رحیمی افزود: افرادی كه ادعای داشتن قرارداد سررسید گذشته با شركت دارند از مرز ٢٠٠ نَفَر گذشته است.

او با اشاره به این نكته كه رقم این قراردادها به‌طور متوسط ١٥٠ میلیون تومان است، تصریح كرد: تاخیر شركت در عمل به تعهدات خود از سه ماه تا دو سال  است.

به گفته‌ی وی با رسانه‌ای شدن ماجرای این شركت و ورود دستگاه‌های نظارتی هم اتفاقی برای مردم رخ نداد و پس از إتمام پایان مهلت سه روزه‌ی این شركت، دستگاههای ذیربط اقدامی برای احقاق حقوق مردم صورت نداده‌اند.

رحیمی ضمن یاداوری این موضوع كه خریداران خودرو از شركت پرشین پارس هم از افزایش قیمت خودرو و هم از عدم انجام به تعهدات شركت متضرر شده اند، افزود: رفتارهای این چنینی از سوی برخی شركت‌ها زمینه‌ی سوءاستفاده‌ی رسانه‌های بیگانه و به خطر افتادن امنیت ملی را موجب می‌شود.

به باور او این رفتارها موجب ناامن جلوه دادن شرایط اقتصادی كشور و بروز تنش میان مردم می‌شود.

وی خاطر نشان كرد: به‌عنوان كسی كه از سوی شركت مورد زیان واقع شده با اطلاع رسانی و آشكار كردن فعالیت‌های مشابه مانع بروز اتفاقات مشابه برای سایر هموطنان خواهم شد.

به گفته‌ی فرهاد رحیمی شركت‌های دیگر با مدیریت عواملین پرشین پارس در ماههای آینده با سرنوشت مشابه رو به رو خواهند شد كه می‌تواند به بحران‌های اجتماعی ختم شود.

5794879876579879872 5794879876579879873

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. ما هم الان چند ماهه که همین مشکل داریم. الان بالای 300 نفرشدیم و تا جایی که من می دونم حدود 1میلیارد و 500 هم این دوستان چک برگشتی دارن

  2. و شهر بی کلانتر باشه قورباغه هم هفت تیر میکشه
    من هم مالباخته هستم لطف کنید بفرمائید چکار کنیم اگر کمپینی یا گروهی اختصاصی هست در این خصوص ممنون میشم نام اونو بنویسید و همه را دعوت کنید به گروه تا شاید با تجمع مالباخته گان اتفاق خاصی بیفته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا