خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نمایش زنده‌ مد و لباس در ایران ممکن شد

 دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس از امکان اجرای نمایش زنده‌ی لباس های ایرانی و اسلامی توسط سه موسسه‌ی مد و لباس خبر داد.

 به گزارش انصاف نیوز ، حمید قبادی – دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس – در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی که دبیرخانه کارگروه ساماندهی مد و لباس، انجام داده‌ است، سه موسسه با نام‌های «مدینو»، «ویولت» و«به‌پوشی» برای برگزار کردن نمایش زنده لباس‌های ایرانی و اسلامی معرفی شدند. این مراکز پس از گذراندن دوره‌های آموزشی و طی کردن مراحل قانونی، مجوز لازم را برای برگزاری نمایش زنده‌ی لباس ایرانی و اسلامی دریافت کرده‌اند.

قبادی همچنین بیان کرد: متقاضیان حقیقی و حقوقی که خواهان اجرای نمایش برای محصولات برند خود هستند، می‌توانند از طریق این موسسات اقدام کنند. این موسسات نیز برای نمایش البسه‌ی آن‌ها می‌توانند اقدام کنند. نمایش لباس در تعدادی از مراکز واجد شرایط که شناسایی شده‌است برگزار می‌شود؛ مانند برج میلاد، برج آزادی، تالار وحدت و… در حال حاضر 30 مرکز برای برگزاری اجرای زنده شناسایی شده که موسسات نام برده می‌توانند برنامه‌های خود را در این مراکز انجام دهند.

دبیرکارگروه ساماندهی مد و لباس ادامه داد: متقاضیان برای هر اجرای نمایش زنده‌ی لباس نیازمند کسب مجوز هستند و همه‌ی امور مربوط به کسب مجوز و اجرا هم توسط موسسات انجام می‌شود. البته منعی برای افزوده شدن موسسات دیگر به این سه موسسه برای اجرای نمایش زنده وجود ندارد. مشروط بر اینکه آیین‌نامه‌ی مربوط به این کار را رعایت کرده و جزییات و نحوه‌ی برگزاری این برنامه، نحوه‌ی انتخاب میزبان و… را آموزش ببینند و در چارچوب عمل کنند. اکنون نیز در حال بررس درخواست‌های متقاضیان هستیم که به تعداد موسسات بی‌افزاییم.

او درباره‌ی نحوه‌ی اجرای نمایش زنده برای بانوان توضیح داد: در این مرحله نمایش زنده‌ی ویژه‌ی بانوان خواهیم داشت ولی در مراحل بعدی تصمیم داریم امکان برگزاری نمایش زنده برای لباس اجتماع زنان را با رعایت ضوابط و اصول فراهم کنیم که دیگر فقط ویژه‌ی بانوان نخواهد بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا