خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«تلگرام» ، ناموس اپوزیسیون؟!

«زهرا طباخی» فعال رسانه‌ای اصولگرا در یادداشتی تلگرامی در مخالفت با تلگرام نوشت:

با نزدیک شدن به موعد تصمیم‌سازی پیرامون بقای سرویس تلگرام در فضای حاکمیت سایبری ایران، عصبیت جریان‌های متنوع اپوزیسیون در فضای شبکه‌های اجتماعی بروز و ظهور جدی‌تری یافته است.

‏پرونده ‎تلگرام تا اینجای کار تنها موضوعی است که همه طیف‌های اپوزیسیون را با هم متحد کرده است. از دوستان حامی جریان اصلاحات تا نیروهای ضدنظام در دو طیف اوباما/کلینتون ذیل “نایاک” و اندیشکده‌های منتسب به جمهوری خواهان همچون “FDD”… همگی متحد آرایش دفاع از تلگرام به خود گرفته‌ و نظام را با انواع استدلال‌های جالب بابت تصمیم احتمالی مسدود کردن تلگرام، تهدید می‌کنند!

ظاهرا پاول دوروف از شدت مستقل بودن به همه طیف‌های اپوزیسیون ایران خدمات می‌داده است! سرویس و بودجه با تیم کالین اندرسون و نخبگان سایبری باند حقوق بشر در مرکز OTF دموکرات‌ها وابسته به سیا؛ تامین محتوا هم با رفقای جمهوریخواه، میت، موساد و البته انگلیسی‌های مزور! داستان هیجان‌انگیزتر از همیشه در جریان است.

امروز بخشی از مشهورترین مدیران مراکز ناقض امنیت سایبری ایران با وابستگی آشکار و پنهان به سرویس‌های اطلاعاتی دشمن، پیرامون فیلترینگ احتمالی تلگرام ابراز نگرانی کردند. وضعیت قابل توجه و جالبی است… آیا مراکزی همچون “اسمال مدیا” انگلیس و “اصل19” آمریکا مستقیم از داده های ایرانیان تغذیه می‌شده‌اند؟

علت کمپین همزمان برخی نمایندگان مجلس لیست امید و سرتیم‌های روزنامه‌های زنجیره‌ای در شبکه‌های اجتماعی بر ضد تصمیم حاکمیت چیست؟ کمپین رباتی برخی چهره‌های جریان اصلاحات برای تحریم اپ‌های ایرانی حاصل سلایق شخصی غربگرایان است یا پشت صحنه بده بستان عملیاتی با دشمن در جریان است؟

آیا دست دشمن از گنج اطلاعاتی ایرانیان کوتاه خواهد شد؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. جای روانپزشکان وروانکاوان خالیست ……اندکی نوشته های این نویسنده را بخوانند چندین اصطلاح بیماری روانی وروانپریشی از پرش افکارتا ………خواهند گفت…..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا