خرید تور تابستان ایران بوم گردی

5 حقیقت که از کریستیانو رونالدو و بوفون نمی‌دانید!

به گزارش ورزش 11، هر لحظه که به دیدار حساس دو تیم رئال مادرید و یوونتوس نزدیک تر می شویم، هیجانات موجود بر شرایط این بازی افزوده می شود و صحبت ها و مشاجرات بر سر نتیجه این دیدار بیشتر می شود، چرا که برای هواداران دو تیم پیروزی یا شکست بیش از هر چیز از درجه اهمیت بالاتری برخوردار می باشد.

هواداران دو تیم به طور قطع به یقین همواره علاقمند بوده اند تا آمار ها و برتری های ستاره های محبوب خود را ببینند و بخوانند، اما هرگز از شخصیت درونی و خارج از زمین چهره های مطرح خود به طور مشخص آگاهی و اطلاعی نداشته اند.

کریستیانو رونالدو و جان لوئیجی بوفون
کریستیانو رونالدو و جان لوئیجی بوفون

از نگاه ما ابر ستاره ها در جایگاهی والا و غیر قابل دست یافتتی شمرده می شوند، چرا که آنها برای ما سال های سال در اوج قله ها بوده اند و الگوهایمان به نوعی آسمانی و فرازمینی تلقی شده اند، اما هنگامی که از خصلت ها و حقایق زندگی آنها مطلع شوید، دیدگاه و نظریه های گذشته تان به خودی خود به دست فراموشی سپرده خواهد شد!

5 حقیقت که از کریستیانو رونالدو نمی دانید:

1_  کریستیانو رونالدو عشق و عاطفه ای ویژه نسبت به کودکان و به خصوص فرزندان خود دارد، او با مهری مثال زدنی جونیور پسر بزرگش را دوست دارد و پیش از آغاز هر بازی بدون استثنا به مدت 1 دقیقه به تصاویر آنها خیره می شود!

کریستیانو رونالدو و جونیور
کریستیانو رونالدو و جونیور

2_ ابر ستاره پرتغالی رئال مادرید پیش از آغاز بازی های مهم به مدت 15 دقیقه در وان آب یخ قرار می گیرد! چرا که معتقد است باید بدنش در سخت ترین شرایط ممکن قرار بگیرد و با شوکی سخت  را به خود وارد کند تا اتفاقات بازی برای او کوچک شمرده شوند.

3_ رونالدو شب بازی های بزرگ حرفه ای اش همانند دیدار برابر یوونتوس، با مادر و خواهر خود تماس تلفنی برقرار می کند و به آنان ابراز عشق می کند، کریستیانو راز موفقیت خود را حضور گرم خانواده اش در لحظات پر تنش پیش از بازی ها در کنار خود می داند.

کریستیانو رونالدو

4_  در هنگام خروج از تونل رختکن، کریستیانو رونالدو با پرش بلند خود می خواهد به آسمان نزدیک تر شود تا بدین گونه با عقیده عجیب خود صدای درونی قلبش را به پدرش برساند و از او یاری بخواهد!

5_  رونالدو معتقد است ریش و محاسن برای او بد یمنی به بار می آورد و هرگز اجازه نمی دهد برای لحظه ای هم صورتش هم چنین صحنه ای را به خود ببیند، او برای تراشیدن صورت خود ماهانه هزینه ای بالغ بر 3000 دلار را صرف پرداخت دستمزد به آرایشگر ویژه خود می کند! او به آیین و سنت ها بسیار پایبند است و این عمل او یکی از سنت های اجدادش در مادیراست.

5 حقیقت که از جان لوئیجی بوفون نمی دانید:

1_  جان لوئیجی بوفون در اردوی یوونتوس مشهور به یک “کودک” است! او هرگز با کسی هم اتاق نمی شود! چرا که صدای ناله های شبانه اش بازیکنان تیم را عصبانی می کند! او برای ساعت ها نزد آینه می نشیند و با خود حرف می زند و با موسیقی آندریا بوچلی گذشته اش را مرور می کند!

جان لوئیجی بوفون
جان لوئیجی بوفون

2_ در دوران نوجوانی جان با گاری های حمل سبزیجات در کارارا امرار معاش می کرده است، که روزانه چیزی در حدود 2 سنت دستمزد او با بوده است! جالب است بدانید بوفون تمام دستمزد خود را صرف ” کرنی” (ویفرمخلوط غلات باکشمش و شکلات ومغز های خوراکی) می کرده است، او این عادت را هنوز با خود می بیند و در خانه اش کلکسیونی از کرنی ها برند های مختلف را دارد!

3_ بوفون در هنگام ضربات پنالتی و سیو های بزرگش نام مادر بزرگش را فریاد می زند! چرا که او فوتبال خود را مدیون وی می داند! او هنگامی که در تیم محلی توسکانی کارارا حضور داشت برای مدتی به دلیل نداشتن کفش های مناسب نمی توانست در ترکیب تیم قرار بگیرد که دست آخر با هدیه ویژه مادربزرگش (استوک های دیادورا) توانست اجازه حضور در میادین را داشته باشد و مد نظر مدیران پارما قرار بگیرد!

جان لوئیجی بوفون
جان لوئیجی بوفون

4_ بوفون زلاتان ابراهیموویچ را یک شیطان می داند! او هرگز در یوونتوس رابطه خوبی را با او نداشت، یکی از عمده دلایل اختلاف این دو بازیکن تنفر بوفون از خالکوبی گفته می شود، چرا که جان بر این باور است این عمل بی احترامی بزرگی به کاتولیک ها مسیحیان جهان است!

5_مرد افسانه ای یوونتوس از تغییرات هراس دارد و هرگاه در منزل و یا اتاق هتل محل استقرارش تغییری ایجاد می شود دچار دلهره و استرس و می شود، او به بیماری وسواس فکری دچار است که در دنیای پزشکی هرگز بیماری حادی شمرده نمی شود، این مسئله از حساسیت بالای روحی و اخلاقی او پدید آمده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا