خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقادی به یک مشاوره درباره‌ی فلسطین

سخنگوی مرکز بین المللی عدالت برای صلح، می‌گوید فاصله‌ی زمانی پاسخ رهبری با اصل نامه‌ی اسماعیل هنیه، امکان اثرگذاری بر افکار عمومی فلسطین و منطقه را کمرنگ کرده است.

به گزارش انصاف نیوز، «محمد اصغری» در توییتی نوشت:

«پاسخ امام خامنه‌ای به نامه‌ی ۲ ماه و نیم پیش رییس دفتر حماس امشب منتشر شد؛ نامه پرمحتوا و ارجمند است ولی فاصله‌ی زمانی پاسخ نامه با اصل آن امکان اثرگذاری بر افکار عمومی فلسطین و منطقه را کمرنگ نموده است؛ مشاورین رسانه‌ای بهتر بود این نکته را مدنظر داشتند».

وی در روزهای پس از انتشار نامه‌ی هنیه، از بی پاسخ ماندن نامه در توییتی انتقاد کرده بود:

«نامه‌ی رییس دفتر حماس به رهبر انقلاب ظاهرا تنها کارکرد اقناع افکار عمومی هواداران امام خامنه‌ای در ایران و لبنان و… نسبت به قدرت ایشان در منطقه رو داشت نه چیزی فراتر از آن؛ با گذشت چند روز ایران پاسخی نداده و متقابلا افکار عمومی فلسطینی هم جدی نگرفته‌اند!»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

    1. اگر منظور شما از مظلوم ،گرسنه و بیکار هست ،بله از ایران بیشتر تو آمریکا هم میشه مردمش نشون بدن و بخوان دولتشون دست از سر مردم دیگه دنیا برداره ،ولی مظلوم در غزه و فلسطین زمانی میشه معنیشو فهمید که بیان در خونتو بشکنن و بی هیچ حرفی بیرونت کنند وبری یک عمر تو چادر و اردوگاه زندگی کنی و تمام دنیا هم به غاصب حق بدن .اونوقت وقتی کسی ازت حمایت کنه بگن بره به کشور خودش برسه .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا