خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیح یکی از حاضران در درگیری دانشگاه امیرکبیر

«غزل معصوم شاهی» یکی از حاضران در درگیری امروز دانشگاه امیرکبیر [لینک] گفت: در درگیری امروز یکی از اعضای انجمن اسلامی ترقی خواه مصدوم شد.

وی که دبیر سیاسی انجمن اسلامی ترقی خواه دانشگاه امیر کبیر است در گفتگو تلفنی با خبرنگار انصاف نیوز گفت: امروز حدود ساعت 12 ما آن پوستر میرحسین موسوی را به مناسبت برگزاری جشن پیروزی دکتر حسن روحانی روی برد انجمن ترقی خواه نصب کردیم. پس از پایان جشن عکس روی برد ماند. یکی از دوستان ما که نزدیک برد بود دید که 10 نفر از اعضای انجمن اسلامی (که ما به آن ها می‌گوییم انجمن جعلی چون در سال 87 هم اساسنامه و هم هیات موسس تغییر کرد و افراد اصولگرا آن را به دست گرفتند اما سال تاسیس خود را 42 می‌گویند) حمله کرده اند به برد و با گازانبر می‌خواهند قفل برد را بشکنند. وقتی سعی می‌کند که از حمله آن ها جلوگیری کند دو نفر این دوست ما را می‌گیرند و بقیه عکس را پاره می‌کنند.

او گفت: وقتی خبردار شدیم با تعدادی از بچه ها به سمت برد رفتیم و درگیری فیزیکی رخ داد و صورت یکی از اعضای انجمن ترقی خواه مصدوم شد. سعی کردیم فضا را آرام کنیم. بعد از آرام شدن دوباره شعار «یا حسین، میر حسین» و «پیام ما روشنه، حصر باید بشکنه» را سر دادند و عکس را دوباره نصب کردیم. متقابلا آن ها هم عکسی را روی برد خود زدند که «سران فتنه اعدام باید گردند». اینجا بود که رئیس دانشگاه آمد و از دوطرف خواست که عکس ها را از برد ها خارج کنند.

معصوم‌شاهی در انتها گفت: ما همین حالا به همراه نمایندگان مجمع اسلامی دانشجویان، انجمن اسلامی فرهنگ و سیاست و کانون اندیشه دانشجویان مسلمان در دفتر دانشگاه هستیم تا به این موضوع رسیدگی کنیم. متقابلا انجمن اسلامی و بسیج هم درخواست جلسه با رئیس دانشگاه را دارند.

تنش آفرینی مخالفان روحانی در دانشگاه امیرکبیر

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. دانشجويان فنى رو مى بينيد تو رو خدا ؟! سر سوزنى منفعت طلبى و تذبذب در رفتارشون ديده نميشه، خدا حفظشون كنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا