خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش ناجا به ضرب و شتم یک دختر توسط ماموران گشت ارشاد

دفتر سخنگوی ناجا در واکنش به انتشار فیلم ضرب و شتم یک دختر جوان توسط ماموران گشت ارشاد ضمن ابراز تاسف ازاتفاق صورت گرفته گفت: پلیس به‌هیچ وجه چنین رفتارهایی را تایید نمی‌کند.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، پس از انتشار فیلم ضرب و شتم یک دختر جوان توسط ماموران گشت‌ارشاد در فضای مجازی، دفتر سخنگوی ناجا ضمن ابراز تاسف از اتفاق صورت گرفته گفت: پلیس به‌هیچ‌وجه چنین رفتارهایی را تایید نمی‌کند.

بررسی‌های اولیه حکایت از وقوع این اتفاق در یکی از پارک‌های تهران دارد که فیلم پخش شده بخشی ازکل اتفاق است درحال حاضر بازرسی پلیس تهران درحال بررسی موضوع است ونتیجه متعاقبا اعلام می‌شود. انتطار می‌رود همه دختران و بانوان جامعه نیز شئونات اجتماعی را رعایت کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. طرف حساب ما و امثال این دختر خانم محترم پلیس و دستگاه قضا نیست طرف حساب ما پدران و مادران ما هستند .براستی ای پدر و مادر ما ما چگونه ما شدیم.

    4
    1
  2. معنی اظهارات سخنگو این است که در بازداشتگاه عملیات خداپسندانه خواهر همکار خود را ادامه نمیدهیم ، اگر صحت داشته باشد جای شکر دارد !

  3. گرچه با حجاب اجباری سرسختانه مخالفم ولی حالا که قانون مملکت هست و هنوز هم طیف وسیعی از جامعه با این قانون همراه هست پس باید رعایت شود. برای این دختر کوچولوها هم زیاد نگران نباشید دایناسورایی هستن که از پسِ یه گردان پلیس بر میان.

    1
    5
  4. با پیشرفت تکنولوژی کار پلیس و قضاوت خیلی سخت شده است . پلیس دیگر نمی تواند به یک نفر بگوید بالای چشمت ابروست , فورا پخش سراسری می شود . چند سال قبل این موضوع در مورد آمریکا و رفتارشان با سیاهپوستها انجام می شد . حالا مشکل پلیس گشت ارشاد و روسری خانمها .
    به نظر می رسد باید در روشها مخصوصا برخورد با خانمهای کم حجاب تجدید نظر کرد .
    دهها سال قبل باید فرهنگ سازی می شد , ولی نشده است . امروز باید با این معضل متفکرانه برخورد کرد . چرا که کشورهای غربی و دشمنان این موضوع را مایه دست قرار می دهند و شاید ما مجبور شویم بهای سنگینی بابت آن پرداخت نماییم .

    2
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا