خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بهترین جاذبه هایی که در سفر به مارماریس باید تماشا کنید

رپورتاژآگهی

در مارماریس چند مکان وجود دارد که هرگز جذابیت خود را از دست نمی دهند بدون توجه به اینکه چند بار ممکن است در آنها جستجو کنید. مارماریس از آن مکان هایی است که به طور نامحدود جای خود را در قلب و ذهن بازدید کنندگان پیدا کرده است.

اکثر مسافران باتجربه ای که در طول زندگی خود یک بار به مارماریس سفر می کنند ، سوگند می خورند که دوباره از آنجا بازدید می کنند زیرا هرگز نمی توانند از این سفر سیر شوند. با ارائه سخاوتمندانه تورها و جاذبه های بسیاری در مارماریس ، با چهره ای خندان و جو گرم از بازدید کنندگان خود و مسافران تور مارماریس استقبال می کند. به یاد داشته باشید همیشه ارزانترین قیمت تور مارماریس نمیتواند دلیل بر بهتر بودن تور باشد، برخی با ارائه تور ارزان تر و بی کیفیت فقط باعث هدر رفتن سرمایه و زمان گردشگران میشوند.

اگر برای گذراندن تعطیلات خود برای مدت زمان محدودی اینجا هستید ، احتمالاً تعیین فعالیت ها و مکانهایی که باید در مارماریس برای بازدید از آن شروع کنید، قبل از آغاز تعطیلات ، ایده خوبی برای استفاده از روزهایتان خواهد بود.

به همین دلیل است که ما سعی کردیم نکات و توصیه هایی در مورد چگونگی گذراندن تعطیلات بهتر در مارماریس به شما ارائه دهیم و از بسیاری جنبه ها از آنچه می توانید انجام دهید تا جایی که می توانید غذا بخورید چند توصیه به شما ارائه دهیم …

در میان بسیاری از فعالیت های مارماریس ، بازدید از سواحل آن باید اولویت شما باشد. صرف نظر از اینکه شما یک ماه یا یک هفته به مارماریس بروید، اکتشاف شما باید از ساحل آغاز شود. در واقع، مارماریس به دلیل سواحلش مشهور است. شما می توانید با پیاده روی در ساحل طولانی بروید. تعداد زیادی رستوران  وجود دارد.

قایق سواری در دریای مارماریس

اساساً، اگر شما از جمله افرادی هستید که نمی خواهید هنگام سفر به هیچ برنامه ای پایبند باشید، مارماریس نیز برای شما مناسب است. فقط وقت خود را صرف نمونه برداری از غذاهای لذیذ محلی ، چرت زدن یا خواندن در ساحل کنید. مارماریس علاوه بر اینکه بخاطر سواحل برجسته خود بسیار مشهور است ، در چندین روستا و محله کوچک نیز زندگی می کند که می توانید آنها را کاوش کنید و وقت خود را صرف تماشای ماهیگیران کنید. بدون شک باید از غذایی که بومی ها در کنار ساحل طبخ کرده اند لذت ببرید. بنابراین، می توان گفت که کاوش در زندگی فروتنانه مردم محلی از دیگر فعالیت های مارماریس است.

ساحل مارماریس ایکملر
با این وجود ، ما به شدت شما را تشویق می کنیم که از کنار ساحل عبور کنید و واقعاً مارماریس را کشف کنید. اگر خطوط ساحلی شما را دوست دارند ، توصیه می کنیم به ایکملر بروید. ساحل Icmeler فقط خیره کننده نیست ، اما همچنین مکانی عالی برای ماهیگیری است. اگر تجربه دیگری را در تور مارماریس نوروز 1400 را ترجیح می دهید، ممکن است در ورزشهای آبی جایگزین نیز شرکت کنید.
گشت و گذار در ساحل Icmeler تمام آنچه را که برای دوباره پر کردن خود نیاز دارید خواهد بود. به طور خلاصه، بازدید از ساحل معروف Icmeler یکی از کارهایی است که باید انجام شود.

نمایی دیدنی از سواحل مارماریس

کاوش در خیابان های باریک مارماریس

اگر به سمت شهر قدیمی مارماریس می روید ، حتما در خیابان های باریک و قدیمی اطراف قلعه گشت بزنید. این پیچ و خم جذابیت ، خیابان های سنگفرش شده ، پله ها و شخصیت است. به طور خلاصه ، آن دوست داشتنی و عجیب و غریب است و دارای یک شخصیت منحصر به فرد است که مارماریس را امروز می سازد. این شهر قدیمی به خوبی درک می کند که زندگی در روزهایی که مارماریس Physkos و بخشی از امپراتوری کاریان در قرن 6 قبل از میلاد نامیده می شد ، به نظر می رسید.

امروزه مغازه های سوغاتی ، کافه ها و رستوران ها را در این قسمت از شهر پیدا خواهید کرد ، برخی از آنها منظره های مسحورکننده ای از خلیج محل دیدار اژه با مدیترانه را ارائه می دهند.

تسخیر قلعه مارماریس

همراه با بندرگاه طبیعی ، قلعه ای نیز برای محافظت از ساکنان آن قرار گرفت. در طول تاریخ ، قلعه مارماریس مورد محاصره ، تخریب ، تعمیر و مرمت قرار گرفته است. امروز این مکان مکانی عالی برای بازدید است زیرا در آن موزه ای با مصنوعات از مکانهای باستانی منطقه واقع شده است. قطعاتی را که از Kaunos و Knidos بازیابی شده اند، در گالری های مختلف پیدا خواهید کرد، به چند مورد. چشم انداز برج ها به سمت دریا مسحورکننده است.

فضای داخلی قلعه مارماریس

با خرید تور مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس مسافرتی الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست به وبسایت زیر مراجعه نمایید:

www.alefbatour.com

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا