خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«در این لیالی برای رفع حصر دعا می‌کنیم»

دکتر «ابوالفضل فاتح» رییس تبلیغات و رسانه‌ی ستاد میرحسین موسوی در انتخابات سال ۸۸ در دل نوشته‌ای به مناسبت بیست و یکم رمضان نوشت:

بسمه تعالی

این روزها و لیالی به نام امام علی (ع) و پیرو او روح الله گره خورده است. شاخصه‌ی مولای متقیان امام علی (ع) عدالت است و رهبر کبیر انقلاب، حکومت را برای تحقق عدالت علوی بر پاداشت. آقایان مهندس موسوی و کروبی بارها مورد تایید امام قرار گرفته و از بن دندان به امام ایمان داشتند. آنان برای حفظ میراث امام و ارزش‌های بنیادی انقلاب و حقوق اساسی مردم و مبارزه با فساد بنیان کن ایستادند و جز اجرای بی تنازل قاتون اساسی مطالبه‌ای نداشته‌اند. شعار نادرست «اصل نظام نشانه است» بهانه‌ای بیش نیست و ربطی به آنان ندارد. این عدل و انصاف نیست کسانی که انحراف و فساد در دولتشان سر به فلک گذاشت و امروز بر همه آشکار شد، آزاد و رها بزرگان انقلاب و بسیاری از مفاهیم را هتک و تحریف کنند و مدعی همه چیز و همه کس باشند و بر کرسی‌های نظام تکیه زنند و آنان که در برابر انحراف و فسادی که شعله ور شدن آن را پیش بینی می‌کردند، بر پا خاستند، متهم گردند، در حصر و محدودیت زندگی کنند و حتی کلامی از آنان نشر نگردد. ای کاش برای تحقق عدالت و انصاف، در این ایام و لیالی باقی مانده از ماه مبارک رمضان تا عید سعید فطر، موضوع حصر به طور کامل منتفی شود و آقایان مهندس موسوی و کروبی و خانم رهنورد از حقوق کامل شهروندی برخوردار شوند و عدالت اعاده شود. در این لیالی برای رفع حصر دعا می‌کنیم. ایمان داریم که «دعا قضا را رد می‌کند».

ابوالفضل فاتح
سحرگاه 21 رمضان

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

    1. عجب ادبیات فاخری!
      کاملا در شان حامیان آن دروغگو و حامیان دروغگوترش

  1. به این میگن مرفّه بی‌درد…
    فکر میکنه مردم دارن از غم حصر یه مشت فتنه‌گر دق می‌کنن!!!
    نخیر آقا…
    ما تو شب‌های قدر، واسه ظهور امام زمان (عج) دعا می‌کنیم؛ نه برای رفع حصر بیت‌المال آتیش‌زن!!!

    7
    8
    1. نصیحت تان میکنم …..اینقدر ظهورش را مطالبه نکنید چون ایشان از خیلی ها مطالبه وسئوال میکنند ولی میگویم به حضرات بترسید از زمانیکه مقام امام عصرع از شماها بپرسند…..

    2. راست میگه چرا آتیش زدید( البته مثلا اون وری ها خودشون نبودن) نذاشتید اینها بخورن ؟؟؟

    1. گردانندگان انصاف نیوز چرا اعتراض مرا بدون انعکاس اصل موضوع منعکس میکنید؟قصدتان چیست؟دروغغغغغغغغغغ ممممممممممممنوع….

      1. قراربوددروغ ممنوع باشد……….کامنتی که من اشاره به سخن اقای کروبی کرده بودم منتشرنکردید ولی کامنت اعتراضیم را که از اصطلاح لیچاراستفاده کرده بودم منعکس کردید قبلا بشماگفته بودم حدوحدود خط قرمزهایتان را اعلام کنید تاما تکلیفمان را بدانیم…..

        1. شاید آن کامنت شما از ابتدا ثبت نشده باشد وگرنه هیچ کامنتی برای این خبر حذف نشده، همه منتشر شده اند. گاهی پیش می آید که کامنتی را در همان زمانی که می نویسید بهر هر دلیلی ثبت نمی شود. از این بابت از شما پوزش می خواهیم ولی ما چیزی را حذف نکرده ایم

  2. هر کسی برای دغدغه های خودش دعا میکنه… خدا رو شکر مشخص کردید دغدغه مردم رو ندارید، دغدغه شما سیاست بازی های خودتان است… من در این شب ها برای مردان و زنانی که (به خاطر تحریمهایی که سفارش آن را دوستان شما در نامه به ترامپ دادند) دچار ورشکستگی شدند و داخل زندانند دعا میکنم نه برای رفقای شما که به قول شما در حصرند اما تمام تفریحاتشان را دارند.

    3
    5
    1. رفراندوم که روسای گردن کلفتت ازش میترسن برگزار شه تا حرف مردم سرت خراب شه مدعی طرفدار ظلم عزیز !

  3. منهم برای سلامت بیماری روانی تو دعا می کنم که برای عاملین بر زمین ریختن سی و هشت بی گناه به هوس ریاست بدون رای ، دعا می کنی.
    به امید محاکمه آنها و تو

    3
    6
    1. سلامت روانی تو وهمفکران اسیب دیده ات را در راهپیمایی روزقدس وفحاشی به اقای صالحی مشاهده کردیم خدا سلامتی نصیب ….تان کند….

      3
      1
  4. همو طنان عزیزم
    من بنوبه خودم برای خلاصی تمامی کسانی که در بند هستند وگناهی مرتکب نشده اند دعا میکنم البته دنیای سیاست دنیای پیچیده و سر در گمی هست و اظهار نظر در این خصوص وظیفه سیاستمداران کار کشته هست که آنها باید با در نظر گرفتن رضای خدای سبحان بدون لکنت زبانی وترس باید حقیقت را آشکار کنند اما در خصوص اقای مهندس موسوی می توانم یگویم که ایشان دلسوز انقلاب اسلامی ایران هستند و هرچه که دوستان عزیز در خصوص ایشان بد عهدی کنند ولی این بزرگوار متعهد و انقلابی است و هیچ برچسبی بدی به ایشان نمی چسبد وخواهش میکنم که همگی صلاح کشور واسلام را در نظر بگیریم و به وحدت ملی کمک کنیم که بیش از این نیاز داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا