خرید تور تابستان ایران بوم گردی

1500میلیارد تومان برای شهر کورها، برای صداوسیما

محسن حدادی در خبرآنلاین نوشت: بودجه صداوسیما در سال 97 بالغ بر 1500میلیارد تومان از بیت المال است، و این جدای درآمد مشابه این عدد از طریق اداره بازرگانی است!

22 شبکه و یک سریال

ماه رمضان امسال، سازمان صداوسیما، به لطف نقی معمولی و تکرار اندر تکرار پایتخت‌هایش از شبکه نسیم و آی فیلم و شبکه یک، توانست مخاطب نوروزی این سریال پرطرفدار را در خردادماه نیز حفظ کند! البته امسال تلویزیون سه مجموعه نمایشی برای رمضان مردم تدارک دیده بود که شکر خدا غیر از سریال شبکه سه، باقی اصلا دیده نشد که کسی بخواهد نقد کند و خوب و بدش را شرح دهد!

سحرهای دورهمی

در خصوص برنامه سحر ماه رمضان هم امسال مدیریت سازمان و شورای معارف سیما سنگ تمام گذاشتند و غیر از شبکه پویا که شاهکاری(!) بود در نوع خودش _مجری جذاب، آیتمهای شیرین و افزایش انگیزه های روزه داری در نوجوانان_ شبکه اول و دوم هم برنامه زنده داشتند که دست بر قضا شبکه دو بهتر از شبکه یک بود؛ در شبکه یک هر بخش از برنامه یک مجری داشت، بخش مذهبی، بخش ادبیات، بخش معرفی بخشهای برنامه، بخش سخنرانی و…و چون استدیو بزرگ نبود به حضور 3 نفره روی آنتن زنده اکتفا کرده بودند!

یک چشم پادشاه است

وقتی تلویزیون هیچ برنامه ای ندارد و 22 شبکه را زیر و رو کنی، یک نقی معمولی می بینی و یک حاج رسول از نوع تولایی، باید هم وقتی خندوانه شروع می‌شود حتی سه شب در هفته، حتی ضعیف و تکراری، بازهم محبوب شود و مردم آن را ببینند. (فاتحه برای سازمان فراموش نشود)

مدیر خنده دار

اعتراض کارگردان سریال «رهایم نکن» به سانسور بخشهایی از این سریال با واکنش خنده دار مدیر یکی از بخشهای شبکه سه روبرو شد؛ آنجا که توجیه فرموده بود “تلخی این سکانس زیاد بود و نمی خواستیم هنگام افطار مردم را خیلی اذیت کنیم” کاش روابط عمومی صداوسیما به مدیرانش تذکر می‌داد اگر سکوت کنند؛ کسی به آنها نمی گوید زبان ندارند و یا حقوق‌شان حلال نیست. برادر عزیز! سریالهای رمضانی امسال؛ همگی لبریز از غم و غصه و آه و اشک و دزدی و کلاهبرداری و مرگ و سکته و….بود؛ آنوقت می‌فرمایید نمی خواستیم افطار مردم تلخ شود!!

آمار مفت!

حرف از روابط عمومی شد، یاد نظرسنجی های تخیلی سازمان صداوسیما افتادم که همیشه در اوج انتقادها و اعتراض ها، آمار فوق العاده رضایت مردم از برنامه ها را اعلام می‌کند؛ مثل همین امسال که روابط عمومی سازمان، از رضایت بالای 80درصدی مردم از سریال ها و برنامه ها خبر داد… به قول برخی از طرفداران تیم خوب تراکتور: حتی بالای صد درصد!

نون که داره!

ماه رمضان برای هرکسی آب نداشته باشد برای تلویزیون خوب نان دارد! هر شبکه، یک سازمان و نهادی را به مشارکت می‌طلبد – همان تیغ زدن!- و یک گوشه ای از تهران را می‌گیرد و…بالاخره زندگی خرج دارد و مجری های تلویزیون هم دل بستند به همین ایام مناسبتی! علی برکت الله

بودجه بیت المال

حالا 1500 میلیارد تومان بودجه بیت المال بعلاوه حدود 1500 میلیارد تومان هم پول آگهی های رسانه ملی را در ذهن داشته باشید، به نظر شما این عدد، برای مردم و ساعات مختلف زندگی شان، درست هزینه می‌شود؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا