خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آیا به خرید بیت کوین در قیمتی بالاتر از 30000 دلار اقدام می‌کنید؟

رپورتاژ آگهی

در حالی که بیت کوین (BTC) موقعیت خود را در سطح بالاتر از 30000 دلار حفظ می‌کند، سوالی مهم در دنیای مالی و جامعه ارز دیجیتال مطرح می‌شود: نقطه ورود بهینه کدام است؟ به خاطر داشته باشید که این ارز دیجیتال پرطرفدار، در بهترین بازه زمانی سال قبل پیش از اصلاح، زیر آستانه 30000 دلار معامله می‌شود. 

علی رغم این نوسانات، طرفداران بیت کوین مدعی هستند که این ارز دیجیتال همچنان جذابیت خود را حفظ کرده و مستعد رشد اتی خواهد بود. در واقع بیت کوین نشانه‌هایی از حرکت صعودی را با خود دارد و تحت تاثیر عوامل متعددی است که این حرکت صعودی را تشدید می‌کند. 

چرا در بیت‌کوین با قیمت بالای ۳۰,۰۰۰ دلار سرمایه‌گذاری کنید؟

رویدادهای معتددی پیش روی بیت کوین قرار دارد که می‌تواند به افزایش قیمت این دارایی دیجیتال در کوتاه مدت منجر شود و این امر افزایش ارزش سرمایه گذاری در این دارایی دیجیتال را در پی دارد. 

یکی از مهمترین تحولات اخیر بیت کوین حول تایید احتمالی صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) است. بازیگران بزرگی مانند بلک راک (NYSE: BLK)، درخواست‌هایی به کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ارسال کردند و خواستار اعلام نتایج تصمیم گیری تا ژانویه شدند. در صورت تایید، این ETF‌ها می‌توانند منجر به ورود سیل عظیمی از سرمایه به بیت کوین شده و قیمت آن را افزایش دهند. 

رویداد مهم دیگری که می‌تواند روی قیمت بیت کوین تاثیرگذار باشد،‌هاوینگ است که برای اوریل 2024 برنامه ریزی شده است. این رویداد دوره ای که هر چهار سال یکبار باعث نصف شدن نرخ عرضه بیت کوین می‌شود، از لحاظ تاریخی شکل گیری یک روند صعودی در ماه‌های منتهی به رویداد و پس از ان را در پی دارد. با توجه به این الگوی رفتاری قیمت، تحلیلگران مقطع فعلی را زمان مناسبی برای خرید بیت کوین می‌دانند. 

بر اساس گزارش‌های Finbold،  تحلیلگران ورود بیت کوین به فاز‌هاوینگ را خاطرنشان می‌کنند. طی این رویداد پیش بینی می‌شود که بیت کوین وارد یک رالی صعودی شده و احتمال افزایش ارزش آن به حدود 120000 دلار انتظار می‌رود. 

طرفداران بیت کوین نیز معتقدند که این ارزدیجیتال همچنان پتانسیل قابل توجهی برای رشد دارد. این افراد به عرضه محدود، ماهیت غیرمتمرکز و افزایش پذیرش نهادی، به عنوان پارامترهای موثر در ارزش این دارایی، اشاره می‌کنند. به علاوه علاقه مندان بیت کوین را دارایی امنی برای پوشش تورم و ناپایداری‌های اقتصادی می‌دانند و انرا به گزینه جذابی برای تشکیل پرتفوی متنوع تبدیل می‌کند. 

همچنین بخوانید:

برای دیدن 10 بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در 2023 به لینک زیر مراجعه کنید:

https://nezarat.com/training/best-digital-currency-invest

خطرات احتمالی موثر بر بیت کوین

بیت کوین همچنان تحت تاثیر عوامل کلان اقتصادی از جمله تورم و احتمال افزایش نرخ بهره قرار دارد. عملکرد بیت کوین در سال گذشته تاثیر پذیری ارزش آن را نسبت به این چالش‌های کلان اقتصادی را تایید کرد. این در حالی است که احتمال توقف روند افزایشی نرخ بهره می‌تواند تاثیر مثبتی بر ارزش بیت کوین داشته باشد. 

در این بین افراد بد بین نیز بر نوسانات ذاتی در بازار ارزهای دیجیتال تاکید دارند. سال گذشته اصلاحات شدیدی در قیمت شکل گرفت و افزایش بازه‌های زمانی غیر منتظره نگرانی‌هایی را برای سرمایه گذاران ریسک گریز ایجاد کرد. به علاوه عدم اطمینان از قوانین و مقررات و چشم انداز پر تلاطم ارزهای دیجیتال، فرایند تصمیم گیری را با پیچیدگی‌هایی همراه می‌کند. 

نتیجه‌گیری

در حالیکه پارامترهای مختلفی تایید می‌کند که بیت کوین گزینه جذابی برای تملک است، همگرایی ابزارهای کوتاه مدت و روند‌های بلند مدت نشان می‌دهد که خرید بیت کوین در قیمتی بیش از 30000 دلار می‌تواند یک استراتژی درستی برای سرمایه گذاری باشد. در عین حال مهم است که ریسک‌های بالقوه موجود دقت نظر لازم را داشته باشید. 

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا