خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پرشین پارس خودرو همچنان پلمپ، کارما مشغول بکار

چند روز پیش شرکت «پرشین پارس خودرو» بدلیل شکایت شماری از مشتریان خود بخاطر تاخیر زیادی که این شرکت برای تحویل خودروهای ثبت نامی داشت، پلمپ شد. این درحالی است که شرکت «کارما»، شرکت دوقلوی پرشین پارس خودرو، به گفته‌ی یکی از اعضای روابط عمومی پرشین پارس خودرو به فعالیت عادی خود مشغول است.

حال بعد از گذشت چند روز از این ماجرا، خانم بداغیان از روابط عمومی پرشین پارس خودرو در این‌باره به خبرنگار انصاف نیوز گفت: همچنان منتظر خبر هستیم و اتفاق تازه‌ای نیفتاده است.

بیشتر بخوانید:

او درباره‌ی اینکه «تکلیف افرادی که شاکی هستند و خودروی خود را تحویل نگرفتند، چه می‌شود؟»، گفت: کانالی در تلگرام برای ارتباط با مشتریان داریم و اگر کسی عضو باشد، می‌توانند با مدیران در ارتباط باشند.

او با بیان اینکه «آیا برای تحویل خودرو در شرکت کارما هم مشکلی دارید؟»، گفت: هیچ مشکلی وجود ندارد و این موردی که پیش آمده فقط برای پرشین خودرو بود و تا الان برای کارما مساله‌ای نداشتیم و آن‌ها مشغول بکار هستند.

بداغیان در پاسخ به این پرسش که «مگر هر دوی این شرکت‌ها برای یک نفر نیست؟»، اظهار کرد: والله دقیق خبر ندارم!

سایت خبری اطلاعات روز به نقل از صبحانه در تاریخ ۲۷ تير ۱۳۹۵ نوشت: «سیاوش نیک جعفریان از اعضای هیات مدیره شرکت پرشین پارس است»، حال شرکت کارما که مدتی می‌شود که راه اندازی شده و به فروش خودرو می‌پردازد در سایت خود نوشته است که صاحب امتیاز این سایت جناب آقای سیاوش نیک جعفریان است که به ارایه‌ی خدمات مربوط به تامین خودرو، خدمات پس از فروش، بیمه و تامین اعتبار بانکی برای خرید خودرو می‌پردازد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. کارما چند ماه پول گرفته که ماشین تحویل بده ولی نه پولم رو میده نه ماشین رو الان که انصراف دادم هر روز برگشت پول رو به هفته بعد موکول می کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا