خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فیلم اعترافات وارد کننده‌ی دام را منتشر کنید!

«احسان گل محمدی» روزنامه نگار اصولگرا در یادداشتی به بهانه‌ی پخش اعترافات مائده هژبری در صداوسیما [لینک] نوشت:

ماجرا از آنجایی شروع شد که مستندی به نام بیراهه با موضوع شاخ‌های اینستاگرام توسط صداوسیما و نیروی انتظامی تولید و پخش شد.

آنطور که یکی از دستگیرشدگان گفته بود این دستگیری برای یک ماه پیش است و آنها یک روز بازداشت و بعد آزاد شدند!

پخش این مستند واکنش‌های متعددی را در پی داشت؛ عده ای می‌گفتند حتی بعد از قطعی شدن حکم برخی متهمان اقتصادی هم نام آنها به صورت مخفف و به صورت«ب ز» و «گاف ه» در صداوسیما برده می شود و بعد درباره یک دختر 17 ساله اینگونه مستند می سازند!

بی گمان پخش این مستند در زمانی که «سلطان سکه» و جین جین «جمشید بسم الله» دستگیر می‌شوند و مردم تشنه برخورد با اراذل و اوباش سکه و ارز بخر هستند، بی سلیقه‌گی بود.

جدا از این واکنش ها سوالات متعددی هم در مورد این مستند ایجاد شده؛ به عنوان مثال چرا بعد از یک ماه این مستند پخش شده؟ چرا در این مستند اعلام نشده که این شاخ های اینستاگرامی آزاد هستند تا هجمه‌هایی علیه قوه قضاییه شکل نگیرد؟ و هزاران سوال بی پاسخ دیگر!
حال صداوسیما که با بی تدبیری اش هشتگ «برقص تا برقصیم» را داغ کرده در اقدامی عجیب به جای عذرخواهی و یا حتی توضیح توپ را در زمین قوه قضاییه انداخته است.

مدیر روابط عمومی وزیر میلیاردر احمدی نژاد که هم اکنون مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی شده، در توجیه پخش این مستند گفته “مقام قضایی درخواست کرده بوده است تا موضوع این افراد حتما رسانه‌ای شود.”

براساس آنچه عصر ایران اعلام کرد در خصوص این مستند هیچ مشورتی با قوه قضاییه انجام نشده است، آقای رنجبران بهتر است فراموش نکنند که ما بعنوان انسان، همیشه خطا کار هستیم و نمی‌توانیم خودمان را از انجام دادن هرگونه اشتباهی مبرا سازیم. ما آدمها، موجودات کامل و خطا ناپذیر نیستیم اما باید اشتباه خود را بپذیریم و این اولین قدم برای جبران آن خطا است.

حکایت آقای رنجبران حکایت آن فردی است که وقتی زمین خورد به جای آنکه خود را بتکاند تا مقصد سینه خیز رفت، بهتر است ایشان رقصندگان اینستاگرامی و مستند عجیب و غریب آنها را بی خیال شوند و پیگیر ساخت مستند دیگری درباره وارادات خوراک دام توسط صداوسیما باشند!

صداوسیما غافل از نفوذ عمیق رقص در جامعه

آیا رفتارهای ساختارشکنانه‌ی نسل جدید قانونی است؟!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. دستت چو نمیرسد به بی بی
    دریاب کنیز مطبخی را
    رسانه میلی باید یک جوری رسالت خود را انجام دهد !

  2. صدا و سیما اصلاً بی تدبیر نیست. الان دزدان و اختلاس گران کاملاً مورد نفرت مردم هستند و بحث شان در همه جا گرم است. صدا و سیما فقط موجب شد که دزدان بیت المال برای مدتی از نظرها دور بمانند. بهتر است مقامات اطلاعاتی پرونده را بررسی کنند و ببینند آیا در این پروژه «اعتراف گیری» عوامل بیگانه و مزدوران دزدان بیت المال دخیل هستند یا خیر.

  3. مشکل این جاست که هیچ اختلاس گری نمی گوید من اختلاس گر هستم من دزد هستم حتی اگر بخواهند روزی محتکرین کالا و اخلال گران بازار سکه و ارز را با محاکمه علنی بکشند باز این افراد با مجرمان همدردی می کنند و برای مفاسد اقتصادی آن ها هزار دلیل و توجیه می آورند

  4. ایشان خوراک دام واردکرده اند نه دام……مسلما اولویت ورودحضرات به واردکردن کالا نیاز شخصی شان بوده ……..

  5. آق چرا اینقدر به واردات خوراک دام از طرف صدا و سیما انتقاد میکنید کسیکه اعترافات یک دختر بچه را بخش میکند خوب به غذا هم نیاز دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا