خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«ترامپ در برابر چند بسیجی انصارالله یمن درمانده است»

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، امام جمعه اهواز در خطبه های امروز نماز جمعه اهواز گفت: امروز ترامپ در برابر چند بسیجی انصارالله یمن درمانده است و عربستان اعلام کرده که باب المندب برای ما امنیت ندارد و توان مقابله با تهدیدات انصارالله یمن را نداریم؛ شما که توان مقابله با بسیجیان یمنی را ندارید، کشور قدرتمندی مثل ایران را تهدید می‌کنید؟ یقیناً در این تهدیدتان پشیمان خواهید شد.

به گزارش ایسنا وی با بیان اینکه درباره مسائل استان به تهران سفر کرده تا از مرکز این موارد را پیگیری کند، عنوان کرد: با روسای مجلس شورای اسلامی، قوه قضاییه و خبرگان رهبری جلساتی داشتم که نتیجه بخش بود. همچنین پیرامون مسائل جاری و آب آبادان و خرمشهر با وزرای مربوطه جلساتی داشتیم؛ آب آبادان هنوز به روستاها نرسیده است. ما از تلاش‌های شبانه روزی مطلع هستیم اما از آقایان می‌خواهیم یک مقدار این کار را تسریع کنند تا آب به نخیلات و مردم روستاها برسد.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه از دولت برای ضعف برخورد با ستمکاران اقتصادی گلایه داریم، گفت: با مسئولان تعزیرات حکومتی در کشور صحبت کردم و آنها اظهار داشتند که با کمبود نیرو مواجه هستند؛ کشور ما دارای نیروی عظیمی به نام بسیج است که آماده هر خدمتی به انقلاب اسلامی است. امام خمینی(ره) در هر کاری احساس خطر می‌کرد کار را به بسیج و سپاه واگذار کرده و همیشه هم این واگذاری کار نتیجه‌بخش بوده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا