خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حذف «ایران بین دو انقلاب» از باغ کتاب تهران

کانال رسمی باغ کتاب تهران از حذف شدن کتاب «ایران بین دو انقلاب» نوشته‌ی «یرواند آبراهامیان» از قفسه‌های کتاب فروشی خود به دلیل فضا سازی رسانه‌ای یک خبرگزاری اصولگرا خبر داد.

به گزارش انصاف نیوز، این کانال نوشت:

«در پی انتشار خبر  منتشر شده در شبکه اطلاع رسانی دانا با تیتر «غرض ورزی در انتشار یک کتاب جعلی درباره ارزشهای انقلاب اسلامی / شهرداری کتاب موهن را به عنوان کتاب تاریخی معرفی کرد»، با توجه به اینکه کتاب «ایران بین دو انقلاب» با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده  است، معرف این کتاب  در شبکه‌های اجتماعی در خصوص محتویات دقیق این کتاب اطلاعات کافی نداشته است. باغ کتاب تهران پایبند تمامی ارزش‌های انقلاب و آرمانهای امام خمینی (ره) می‌باشد و به همین دلیل این کتاب را از قفسه‌ی فروش برداشته و کلیه‌ی پست‌های شبکه‌ی اجتماعی در این خصوص را حذف می‌کند».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. چه تصور کرده اید؟؟؟؟؟دلتان را به حافظه ضعیف این مردم خوش کرده اید ؟؟؟؟؟ولی حقیقتا بقول عوام کور خوانده اید…شماها خودتان مصداق صم بکم …….هستید هرچند دهانتان باز تر از عقل وشعورتان است………هیچ چیزی پنهان نمی ماند همانطور که متمتعین دلارهای موسوم به بهبهانی اشکارشدند ..حالاشما بر خودتان مرثیه بسرایید….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا