خرید تور تابستان ایران بوم گردی

محمد رحمانیان: ممیزی «لیلا و‌ چند مسافر» در مشهد شایعه و شیطنت است

«محمد رحمانیان»، کارگردان و نویسنده تئاتر خبر تغییر پوستر نمایش «لیلا و چند مسافر» و ممیزی شدن آن برای به صحنه رفتن در مشهد را  شیطنت شبکه های اجتماعی دانست.

به گزارش ایلنا، محمد رحمانیان ضمن تکذیب ممیزی این تئاتر گفت: نامی که برای این نمایش برای اجرای مشهد در نظر گرفتیم، چند مسافر است و پوستری که برای معرفی آن در مشهد ارائه شده همانی است که در آن تصاویر بازیگران زن و مرد به همراه رضا یزدانی خواننده این نمایش، نقش بسته است و نمی دانم منشا این خبر نادرست از کجاست.

‎وی با تاکید براینکه تئاتر چند مسافر در مشهد دچار هیچ مشکلی نشده است از همکاری اداره ارشاد مشهد تشکر کرد و اظهار داشت: خواهش می کنم رسانه ها به این شایعات دامن نزنند. در این تئاتر مونولوگ هایی در ستایش مشهد و شهری که دومین شهر زیارتی جهان بعد از مدینه است را به کار بردیم و این موضوع برایم جذاب است که بعد از سال ها چنین نمایشی در مشهد یعنی زادگاه آن به روی صحنه می رود.

‎رحمانیان افزود: مشکلات اجرایی نمایش های من در تهران بیش از سایر استان ها است؛ تا حدی که بعد از نمایش پیکان جوانان اساسا برای اجرا در تهران دچار مشکل شدم و عده ای نگذاشتند من کار کنم. البته خوشبختانه این مشکل حل شده است و ترجیح می دهم درخصوص آن صحبت نکنم.

‎وی ادامه داد: برای اجرای نمایش هایم در شهرستان ها هم برخورد مدیران بهتر است و هم راحت تر می توان در آنجا کار کرد.

‎گفتنی است نمایش رضوی چند مسافر به نویسندگی و کارگردان محمد رحمانیان از سوم تا ششم شهریور ماه در سالن هلال احمر مشهد اجرا خواهد شد. این نمایش که به کرامات امام رضا(ع) از زبان چند زائر می پردازد پیش از این در تهران و شیراز به صحنه رفته و مورد استقبال قرار گرفته است.

‎علی عمرانی، مهتاب نصیرپور، افشین هاشمی، سانیا سالاری، سینا رازانی، سعید توکلی و آلاله زارع طلب در این نمایش بازی می کنند و رضا یزدانی نیز در میانه نمایش ها قطعاتی را اجرا خواهد کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا