خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده والیبال ایران و آرژانتین 5 شهریور 1401 ؛ رقابت‌های قهرمانی جهان 2022

پخش زنده والیبال ایران و آرژانتین 5 شهریور 1401 را با انصاف ورزشی ببینید. ایران در اولین بازی خود امشب از ساعت 20:00 به مصاف آرژانتین می‌رود.

ایران امشب در اولین گام در رقابت‌های قهرمانی جهان 2022، به مصاف آرژانتینی می‌رود که شاید مهمترین رقیبش باشد. برای تماشای پخش زنده والیبال ایران و آرژانتین قهرمانی جهان 2022 امروز 5 شهریور 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده والیبال ایران و آرژانتین 5 شهریور 1401

در رقابت‌های قهرمانی جهان، ۲۴ تیم از جمله تیم ایران حضور دارند که در ۶ گروه ۴ تیمی رقابت می‌کنند. دو تیم برتر هر گروه به مرحله دوم گروهی صعود خواهند کرد و چهار تیم برتر تیم‌های سوم گروه‌ها مجوز صعود می‌گیرند.

تیم ملی ایران و نسل جدیدش که در لیگ ملت‌های والیبال خوش درخشیده و به جمع 8 تیم برتر راه‌ یافتند، حالا با هزاران امید و آرزو، با بازگشت مجرد از مصدومیت و یک صابر کاظمی سرحال، پا به رقابت‌هایی می‌گذارد که امید بسیاری به آن داریم.

ایران امشب از ساعت 20 در اولین بازی به مصاف آرژانتینی می‌رود که با یکی از بهترین نسل‌های خود در سالیان اخیر نتایج خوبی در میادین بین‌المللی گرفته و حتی ایران را هم چندبار شکست داده است. برای تماشای پخش زنده والیبال ایران آرژانتین امروز 5 شهریور 1401 در ساعت شروع مسابقه از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

بیشتر بخوانید: اولین برد ایران در قهرمانی جهان ایران 3 آرژانتین 2

پخش زنده والیبال قهرمانی جهان 2022 ؛ ایران و آرژانتین (شبکه خارجی)

پخش زنده والیبال قهرمانی جهان 2022 ؛ ایران و آرژانتین (شبکه سه)

بیشتر بخوانید: پخش زنده والیبال قهرمانی جهان 5 شهریور 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا