خرید تور تابستان ایران بوم گردی

این آقای دو هزار میلیاردی!

به گزارش انصاف نیوز، احسان گل محمدی، روزنامه‌نگار، در یادداشتی در صفحه‌ی اینستاگرام خود نوشت: رسم است که اول دادگاه متهم خودش را به طور کامل معرفی کند و بگوید سابقه‌ی کیفری دارد یا خیر؛ این آقا هم که برخی می‌گویند «دو هزار میلیارد» به بانک‌ها بدهی دارد خودش را معرفی کرد و با اعتماد به نفس کامل گفت سابقه کیفری ندارم!

قاضی گفت سابقه‌ی کیفری ندارید؟ در همین شعبه‌ی دادگاه یک سابقه‌ی محکومیت دارید!

بعد هم به گونه‌ای قوانین را بهم بافت که اگر صحبت‌های شکات را نمی‌شنیدم می‌گفتم حتما سوتفاهمی پیش آمده که این تهمت‌ها را به او زدند؛ آشنایی‌اش به قوانین [و یا خلاهای قانونی] فوق‌العاده بود؛ هرچند گاهی اوقات در مقابل پاسخ‌های قاضی پرونده، دست‌هایش می‌لرزید! و برای کنترل خود دو بطری آب را همان اول ماجرا خورد؛ اما اعتماد به نفس خوبی داشت انگار که نه خانی رفته و نه خانی آمده! لحظه به لحظه حرکات او را رصد کردم؛ کلاس درس فشرده‌ای بود پاسخ‌های او و ری‌اکشن‌های‌اش؛ اصل مطلب اینکه برای اینکه کلاه سرتان نرود یا کلاه سر این و آن بگذارید از خواندن «حقوق» غافل نشوید!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. جناب گل محمدي، البته دانستن علم حقوق خيلي خوب است، اما مهمتر از آن، وضع قوانين است که به گونه اي شفاف و روشن و جامع و مانع و محکم باشند، که غيرقابل دور زدن و کلاه سرشان گذاشتن باشد، حتي توسط مسئولان تراز اول مملکت. (عجب چيزي گفتم ها، اصلا” مگه ميشه!!؟)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا