خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«متن سخنان سلحشوری و حیدری کپی شده از اتاق فکر استکبار بود»

یک نماینده‌ی تندرو مجلس مدعی شد: نطق حیدری و سلحشوری کپی‌برداری از متونی است که در مراکز استکبار جهانی تهیه می‌شود. مراکزی به ویژه در کشورهای اروپایی (هلند، فرانسه، انگلیس) که برای مبارزه با جمهوری اسلامی تولید محتوا می‌کند.

جواد کریمی قدوسی در گفتگو با فارس گفت:‌ واقعیت امر این است که استکبار جهانی به ویژه در کشورهای اروپایی (هلند، فرانسه، انگلیس) سه مرکز شبانه‌روزی تأسیس کرده است که برای مبارزه با جمهوری اسلامی تولید محتوا می‌کند و به تنظیم متن نطق و سخنرانی برای برخی از افراد می‌پردازد و حتی برای روزنامه‌های زنجیره‌ای داخل تیتر تعیین و پیشنهاد می‌کند.

وی افزود: من نطق آقای غلامرضا حیدری و خانم پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران را بررسی کردم و با تولیدات این سه مرکز اروپایی تطبیق داده‌ام این یقین برای من حاصل شد که این نطق‌ها پیش از آنکه توسط این نمایندگان تنظیم و نوشته شده باشد، کپی‌برداری از متونی است که در این مراکز تهیه می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: در مورد نطق خانم سلحشوری که تحقیق کردیم به این یقین رسیدیم که نطق وی در جای دیگری نوشته شده است متن نطق توسط شخص نماینده تهیه نشده و شاکله نطق آقای حیدری هم کاملاً به همین ترتیب است ما از ضدانقلاب سبکی از موضع‌گیری‌ها را می‌بینیم که آن سبک در نطق آقای حیدری کاملاً‌ متجلی شده است.

کریمی قدوسی خاطرنشان کرد: آنچه را که این آقا و خانم در نطق‌شان مطرح کردند در زمانی این مطالب مطرح می‌شود که تمام فکر و عملکردشان به بن‌بست و شکست کامل کشیده شده و نتوانستند نیاز جامعه را برآورده کنند و در رابطه با رفع احتیاجات مردم پاسخی داشته باشند و دائم به دنبال فرافکنی و حاشیه‌سازی هستند.

وی افزود: این دو نماینده و افراد همسوی آنها به دنبال این هستند که با طرح اینگونه مسائل برای کشور هزینه ایجاد کنند و از سوی دیگر با اینگونه اظهارات به دنبال فرار از پاسخگویی هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت:‌ در مدرسه فیضیه قم تعدادی از اساتید و طلاب جمع می‌شوند تا به درد مردم توجه کنند و به دولت تذکر دهند، یک نفر دست‌نوشته‌ای را نشان می‌دهد خب ببینید همین دست‌نوشته چه حاشیه‌ای را درست می‌کند که بر متن غلبه پیدا می‌کند و کلیت نظام در صحبت‌های برخی افراد و نزدیکان آقای هاشمی همچون خانم فاطمه هاشمی مورد سوال قرار می‌‌گیرد.

کریمی قدوسی در پایان خاطرنشان کرد: این‌ها مسائل ساده‌ای نیست این‌ها توسط اتاق فکر دشمن طراحی می‌شوند و یک روز توسط آقای حیدری و یک روز توسط خانم سلحشوری و یک روز به دست شخص دیگر امثال آقای کواکبیان و رحیمی مطرح می‌شوند که البته اشراف اطلاعاتی خوبی بر روی این افراد وجود دارد و به لطف خدا ان‌شاءالله همه آنها به زودی ضربه کاری نیز خواهند خورد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. واقعا چه زمانی بلوغ عقلی وفکری نصیب این صاحبان افکارسنگواره ای خواهد شو 40 سال گذشته هنوز این نسبت ها پایان نگرفته والله علی العظیم اینان را قبل از انتصاب باید به روان پزشک سپرد تا اندکی افاقه ای نصیبشان گردد……

  2. نشانه اضمحلال و تنحطاط یک جامعه همین است که نیروهای مسئول در داخل یک نظام همدیگر را به نفوذی و آدم تفکر دیگران بودن متهم می کنند . مردم چگونه به این آدم های مسئول اعتماد کنند که نمی توانند با هم به طرح و حل مشکلات بپردازند ؟ ولی به راحتی می توانند به همدیگر انگ بزنند . این بنده خدا نماینده مشهد دیگر خیلی تند می رود و کسی هم نیست جوابش را برای همیشه بدهد . این بنده خدا یا راست می گوید یا برعکس ، اگر راست می گوید خوب باید جلوی نفوذی ها را بگیرد و در غیر این صورت باید به گونه ای ادب شود تا نتواند دیگر این همه بی ادبی کند . هرقدرتی پشت این بنده خدا قرار گرفته در پیشگاه همه مسئول است این همه ایجاد نگرانی و دغدغه برای همه خطرناک است . چرا این ها نمی فهمند که دشمن یا استکبار هم ، همین را می خواهد که همه ما به جان هم بیفتیم و اتحاد و همدلی خودمان را از دست بدهیم . باید باور کنیم که دشمن خود ما هستیم نه آن سوی آب ها و مرزها ، وقتی ما اینگونه همدیگر را از گردونه اجتماع خارج می کنیم نیازی به امریکا و فلان نیست . آقای نماینده که این همه اطلاعات داری ، اگر طرفدار منطقی پاسخ منطقی بگویید که کدام بخش از گفته های آن نماینده ها خواست و طرح دشمن است ؟ خوب توضیح دهید تا مردم بفهمند والا …. شما دیگر برهمگان روشن است . محض رضای خدا در این وانفسای سختی ها و بی مدیریتی ها شما یقه هم را پاره نکنید

  3. ایران سرزمین عجایب است . چند روز پیش همه نظرها را انتشار می دادید الان دارید سانسور می کنید . معلوم است که خیلی هم انصافتان انصاف نبوده همینطوری داشتید مردم را سرگرم می کردید . ولی انصاف نیست از ترس روزی خود ، مردم را بازی دهید . متاسفم که همه دچار خودسانسوری شده ایم آن وقت از دیگران انتظار شفافیت داریم . دیروزی مطلبی که بر نوشته بالا داشتم ، بالا نیامد متوجه شدم که فکری می تواند برای همه فکری بکند لابد شما هم در داخل همان فکر یوده اید . والله خیر الماکرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا