خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمله ای تازه به خاتمی این بار در مجلس

روزنامه همدلی نوشت: نماینده رفسنجان و انار در مجلس در خطاب به دبیر شورای امنیت ملی تاکید کرد: آقای شمخانی حفظ نظام از اوجب واجبات است حتی از حفظ جان امام زمان (عج) هم مقدم‌تر است. شما نباید رفاقت با خاتمی‌ را بر اصل نظام اسلامی ‌مقدم بدارید.
به گزارش ایلنا، حسین جلالی در نشست علنی دیروز( یکشنبه ۱۵ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی‌در نطق میان دستور تاکید کرد: شورای امنیت ملی، دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و نظارتی مدارا و مماشات بس است باید با کسانی که از تربیون مقدس مساجد و نماز جمعه فرمان حمله صادر می‌کنند و بذر اغتشاش و تفرقه افکنی می‌پاشند و با تحریک قومیتی موج سواری می‌کنند برخورد جدی، شدید و قاطع شود.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: وقتی سرکرده فتنه ۸۸ ابوموسی اشعری به عنوان صلح کل قیافه حق‌به‌جانب به خود می‌گیرد و بیانیه می‌دهد و جمهوری اسلامی‌ را به خشونت متهم می‌کند و از طرف اغتشاش‌گران و جمهوری اسلامی‌ مظلوم می‌خواهد که از اقدامات خشونت‌آمیز اجتناب کند چرا دبیر شورای امنیت ملی این کد واضح امنیتی را جدی نمی‌گیرد و روابط عاطفی و رفاقت با شخص ممنوع التتصویر مانع از برخورد جدی با این شخص مفسد و محارب می‌شود. آقای شمخانی حفظ نظام از اوجب واجبات است حتی از حفظ جان امام زمان (عج) هم مقدم تر است. شما نباید رفاقت با خاتمی ‌را بر اصل نظام اسلامی‌مقدم بدارید.
جلالی بیان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری می‌فرمایند اگر کسی در نظام جمهوری اسلامی‌در مسئولیتی مشغول کار است ولی آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی‌را آن‌طور که امام بزرگوار تصویر کرده است و در قانون اسلامی ‌تجسم پیدا کرده در دلش قبول ندارد اشغال آن پست برای او حرام شرعی است، امروز برخی از مدیران میانی که از امکانات و مزایای این نظام استفاده می‌کنند این‌ها باورها و ارزش‌های اسلامی‌را قبول ندارند لذا در جذب و گزینش مدیران صالح باید برنامه‌ریزی شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. وقتی قیف شورای نگهبان باعث ممانعت از حضوراشخاص وجریانهای معتبر واصیل میشودنتیجه اش همین است..سیدمحمدخاتمی یک شخص نیست یک الگوی شخصیت نهادواصیل است بدیهی است مخالفانش را براین اساس وبنیادبایدسنجید..

  2. سلام، فارغ از هر دیدگاه و باوری که در مورد حجاب وجود دارد اگر بی طرف باشیم چالش کنونی جامعه اینست که هر دو طرف جامعه از موضع خود کوتاه نمی آیند و ۲ ماه است که درگیر یک جنگ فرسایشی بین ۲ طیف یکی با قدرت حکومت و دیگری با قدرت جوانی و سرسختی هستیم همان قدرتی که پیش از این با ۸ سال مقاومت دشمن را به زانو در آورد. چه باید کرد؟ اگر بخواهیم مقصر وضع موجود را بیابیم شاید به اندازه چند جلد کتاب تحلیل لازم باشد ، اما اگر بپرسیم که چه بکنیم ، جواب هرچه که هست باید مورد توافق طرفین باشد یا حداکثر اکثریت طرفین را اقناع کند. در این مورد بخصوص می توان حدود آزادی حجاب را مشخص کرد سپس قوانین جدید برای مواجهه با چالشهای ناشی از ان وضع نمود که مثل یک تنظیم گر افراد را به مصونیت حجاب نزدیک کند نه با اجبار. به عنوان مثال مجازات جرائم جنسی برای حمایت از زنان بی حجاب در حد کشورهای غربی تقلیل یابد، به عنوان مثال مجازات زنا برای زنان بی حجاب برای مردان متخلف دیگر اعدام نباشد کار اجباری در زندان برای ابد باشد. تجاوز به دختران بی حجاب علیرغم میل خودشان مجازات سبکی داشته باشد آنقدر که حس حمایت دستگاه قضایی کم شود، در مقابل اگر کسی متعرض زنان با حجاب شد بدون ذره گذشت احکام اسلامی اجرا شود، البته باید دانست که وضع موجود در مورد حجاب فضایی مه الود از اختاط حق و باطل ایجاد نموده بهتر از با بی حجابی قانونی ریشه نفاق و ابتذال زن را بخشکانیم. هواداران بی حجابی تا زمانی که مشکلات بجود امده از آن را نچشند معنی واقعی آن را نخواهند فهمید. در جواب اینکه بقیه جامعه و مردان را فاسد می کنند نیز باید اشاره کرد مردانی که درگیر این مسائل می شوند از قبل فاسد بودند همچنان که الان هستند با پرده نفاق حتی در ادارات دولتی، بخش دیگری از مردان که واقعا پاکند هم می توانند از قوانین مشروع اسلام تستفاده کنند مهم حفظ کیان خانواده و پاکسازی نسل بعد است که از این طریق می توان امید به آن داشت، البته این فقط یک نظر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا