خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیح آشنا درباره‌ی حکم «حسن عباسی»

«حسام‌الدین آشنا»، مشاور رییس‌جمهور درباره‌ی حکم ۷ماه حبس برای «حسن عباسی» در توییتر نوشت:

«کیهانیان و طرفداران آن سخنران این تصور را ترویج می کنند که شکایت و حکم حبس ۷ ماهه اخیر ایشان شامل قضیه اتهام اسرائیلی هم میشود، باید عرض کنم که این شکایت صرفاً بابت توهین و نشر اکاذیب است (که بطور جداگانه توسط آقای دکتر آخوندی و معاونت حقوقی طرح شده است)

اما موضوع تکرار جنگ روانی اسرائیل و اتهامات واهی، یک شکایت جداگانه است که بر اساس رسیدگی قضایی در ۱۰ ماه پیش در حکم بدوی، ایشان به ۸ ماه حبس محکوم شده است . اکنون این حکم در مرحله بررسی مجدد در دادگاه تجدیدنظر است.

دادگاه بدوی تأیید کرده ایشان بی‌اساس بهتان زده است و مطالب ایشان فقط براساس ادعای دشمنان انقلاب است. یادمان نرود که ایشان در سخنرانی‌های پرشمار خود در زمان انتخابات یک کتاب جعلی به نام “ارتباط” را به همه نشان میداد و میگفت شامل صدها صفحه سند است.

جای سخنران، زندان نیست؛ ولی کار سخنران هم بهتان نیست.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اولا ایشان در تمام پنج پرونده اخیر از اتهام نشر اکاذیب تبرئه شده اند، یعنی مثل شما اهل کذب و فریب و وعده توخال انتخاباتی به مردم نیستند، ثانیا مستندترین سخنران کشور و سند مطالب ایشون در حال سخنرانیشان بصورت برخط روی پرده پخش میشود ایشان هستند ثانیا بی انصاف خبر پخش کردن هم نامردی است رابعا سه بار در زمینه پرونده ملاقات حسن روحانی با صهیونیستها تبرئه شده اند خامسا سندش کتاب دنیس راس مشاور اوباما که حسن کلیدساز بهش میگفت مؤدب و چندین جلد کتاب دیکر بوده سادسا ایشون سه دیدار دیگر روحانی با صهیونیست در انگلیس را که گاردین منتشر کرده رو هنوز رو نکرده

    1. ایشان نیاز به مراجعه ره روان پزشک دارت خودشون که حالیشون نیست از اطرافیان تمنا میشود که حتما ایشان را به یک روانپزشک ببرند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا