خرید تور تابستان ایران بوم گردی

افشانی: نباید وقتی صحبت از فساد می‌‌‌شود، نام شهرداری تهران شنیده شود

گردهمایی مدیران ارشد شهرداری با موضوع ارائه راهکارهای ایجاد انگیزه و افزایش بهره‌وری در دوره جدید مدیریت شهری برگزار شد.

به گزارش ایلنا، سید محمدعلی افشانی در گردهمایی مدیران شهرداری تهران ضمن برشمردن فرصت‌‌‌‌ها و چالش‌‌های شهر تهران بر تلاش برای به دست آوردن رضایت شهروندان پایتخت تاکید کرد.

وی با بیان اینکه مردم منتظر پاسخ‌‌‌‌های مساعد از طرف مدیریت شهری هستند، اظهار داشت: نباید وقتی صحبت از فساد می‌‌‌شود، نام شهرداری تهران شنیده شود.

شهردار تهران با تاکید بر اینکه هر مدیری باید دارای تحلیل سیاسی باشد، اظهار داشت: داشتن تحلیل دقیق از شرایط باعث می‌‌‌‌شود تا بهتر و دقیق‌‌‌‌‌تَر به اوضاع اطراف احاطه داشته و به ساماندهی امور بپردازیم.

افشانی ضمن تاکید بر کارکردهای اصلی شهرداری و مطالباتی که شهروندان خواستار آن هستند، تصریح کرد: نباید با رها کردن وظایف اصلی، کارکردهایی که برعهده شهرداری نیستند را پذیرا باشیم.

وی با تاکید بر اینکه تأمین درآمد برای شهرداری بدون فروش شهر، یک ضرورت است، خاطرنشان کرد: باید با خلق ایده‌‌‌‌ها به سمت فضای بیشتر جهت بهتر اداره کردن شهر برویم.

شهردار تهران با عنوان این مطلب که روزانه از سوی شهروندان مورد قضاوت قرار می‌‌‌‌گیریم، ابراز داشت: زمانی می‌‌‌‌توانیم پاسخگوی نیازهای مردم باشیم که در حوزه ماموریت اصلی خودمان حرکت کنیم.

افشانی این نکته را نیز مورد تاکید قرار داد که شهرداران مناطق ٢٢ گانه باید با تعریف پروژه‌‌‌‌های کوچک در همه محلات شهر تهران موجبات رضایت خاطر و آرامش شهروندان را فراهم کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا