خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فرمانده یگان حفاظت زندان قم بازداشت شد

معاون دادستان قم گفت: گفت: فرمانده یگان حفاظت زندان قم نیز به دلیل قصوری که مرتکب شده با دستور قضایی در بازداشت می‌باشد.

علی‌اصغر سلطانی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با خبر تیراندازی در بیمارستانی در قم اظهار کرد: این حادثه در مرکز نگهداری بیماران روانی صورت گرفته و فردی که قصد متواری کردن وی را داشته‌اند محکوم به سرقت‌های مقرون به ‌آزار بوده که به تشخیص روانپزشک بیمارستانی که از سوی زندان در آنجا بستری شده به این مرکز روان درمانی برای بستری شدن مراجعه کرده است.

وی افزود: خود زندانی پس از متواری شدن و بعد از ۸ ساعت در استان‌های همجوار دستگیر  و سلاح نیز از وی کشف می‌شود.

معاون دادستان قم با بیان اینکه اسلحه توسط یکی از همدستان متهم وارد مرکز درمانی شده است، خاطرنشان کرد: همدستان وی نیز دستگیر شده‌اند و همسر این فرد نیز تحت تعقیب قرار دارد.

تشکیل پرونده محاربه برای مرتکب

سلطانی گفت: برای محکوم علیه که این اقدام را مرتکب شده در مرکز استان قم پرونده محاربه و قضایی تشکیل شده و در کمتر از ۸ ساعت ۳ نفر همدست وی نیز دستگیر شدند.

وی یادآور شد: این فرد سلاح را صرفاً برای تهدید و فرار کردن به همراه داشته و قصد تیراندازی به سمت کسی را نداشته است و چون قصد متواری شدن داشته به سمت هر کسی که سر راه او قرار گرفته‌ است شلیک کرده که اگر مانع فرار وی نمی‌شدند شلیک نمی‌کرد.

معاون دادستان قم اظهار کرد: متهم قصد داشته با تهدید مسلحانه از مرکز روان‌درمانی متواری شود و به سمت سربازانی که مانع فرار وی شده‌اند شلیک کرده و سربازانی که مورد اصابت قرار گرفتند مراقبین وی بودند که آسیب جزئی دیده‌اند و حالشان نیز خوب است.

بازداشت فرمانده یگان حفاظت زندان قم

سلطانی در ادامه گفت: فرمانده یگان حفاظت زندان نیز به دلیل قصوری که مرتکب شده با دستور قضایی در بازداشت می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: این فرزد زندانی بوده و جزء اراذل و اوباشی که در شهر قد علم کنند نبوده و تحت الحفظ مأمورین در این مرکز بستری شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا