خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«آقای شبیری زنجانی نباید در برخی مسائل جامعه دخالت کنند»

عضو جامعه روحانیت با بیان اینکه اقای شبیری زنجانی نباید در برخی مسائل و عناصر سیاسی جامعه دخالت کنند گفت: نامه آیت الله یزدی به جا بود و تذکر او به ایشان توجهش به این منظور است که بداند در دام چه کسانی افتاده.

احمد سالک کاشانی نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرگزاری دانشجو؛ گفت: روحانیت جایگاه رفیعی دارد و در زمان غیبت امام عصر جانشین وی محسوب می شود لذا این جایگاه نباید دستخوش حوادث و سیاست زدگی شود.

وی افزود: در کشور ما و در دنیا کسانی که می خواهند به اهداف خود برسند به وسایل مختلف چنگ و دست به هر کاری می زنند لذا برای این نوع جریان سیاسی جایگاه مرجعیت مهم است.

سالک با بیان اینکه اقای شبیری زنجانی نباید در برخی مسائل و عناصر سیاسی جامعه دخالت کنند، عنوان داشت: نامه آیت الله یزدی به جا بود و تذکر او به آیت الله شبیری توجهش به این منظور است که بداند در دام چه کسانی افتاده است. دام کسانی که راس و عناصر فتنه 88 هستند و هدایت و حضور آن ها در این فتنه روشن بوده است. بنابراین ملاقات با اینها تایید فتنه و سران فتنه است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. عجیب است زمان برایشان متوقف شده ….اندکی رهایی از اعماق اندیشه های …….برایشان گران است قلمشان مانند زبانشان جامانده وبجز خطوط درهم وبرهم نقشی را برنمی تابد ……….چقدر تاثربرانگیزند این جاماندگان ……….

  2. بالاخره تفکر آقای یزدی از یک به دو ارتقا یافت .هنوز تا رسیدن به قاطبه طلاب حامی مرجعیت راه درازی در پیش دارید.

  3. چرا آقای یزدی نسبت به دیدار تتلو و آقای رئیسی حساس نشد و آنرا نشانه وهن روحانیت ندانست؟

  4. هر کس هوای جایی را دارد که بدان امید بسته : یکی خدا و حق و مردم و یکی پست و مقام و مال دنیا
    پیامبر اسلام: علمایی که دنبال حاکمان و تابع آنان دیدید، بدترین علما هستند پس : چشم ! حتما! تبعیت! دخالت نمی کنند !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا