خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کاظم صدیقی: برجام ذلت به همراه داشت، به برکت شهدا منقضی شود

امام جمعه موقت تهران می‌گوید: برجام برای ما ذلت به همراه داشت و ما را از منظر هسته‌ای متوقف کرد، به مدد الهی کشور ما علم این رشته را به دست آورده و ان‌شاءالله به برکت شهدا این برجام هم منقضی شود و بار دیگر پرش هسته‌ای در کشورمان داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم «ذکریا شیری» شب گذشته، دوم آذرماه با حضور خانواده معزز شهدا، ایثارگران و مردم شهیدپرور استان در مسجد امام رضا (ع) شهر اقبالیه برگزار شد.

حجت‌الاسلام کاظم صدیقی، امام‌جمعه موقت تهران در این مراسم با تأکید بر اینکه شهدا دارای بالاترین درجه عزت و افتخار هستند، اظهار کرد: شهدا زنده هستند و به‌عنوان چراغ هدایت‌گر و جلوه خداوند در زمین محسوب می‌شود.

وی افزود: مرگ ارزشمندی نصیب شهدا می‌شود چراکه آن‌ها بهترین پرچم بقا را در دست گرفته و می‌خواهند ما را هدایت کنند، بهتر از شهادت وجود ندارد و شهدا بهترین نمره را در محضر خدا گرفته‌اند.

روحیه غرب‌گرایی برخی مسئولان

وی ادامه داد: امروز به مدد خون شهدا کشور ما در جهان شناخته‌شده است و توانسته‌ایم تودهنی‌های بزرگی به دهان استکبار بزنیم، افتخارآفرینی‌های کشورمان بسیار است و انقلاب اسلامی در جبهه‌هایی که حضور دارد همیشه از آن سرافراز بیرون آمده است.

صدیقی با انتقاد از روحیه غرب‌گرایی برخی  در کشور اظهار کرد: بی‌ارزش شدن پول کشورمان، بی‌حیایی برخی افراد، وجود برخی فسادها و مشکلات اقتصادی و اینکه عده‌ای درد مردم را نمی‌فهمند، موجب می‌شود دل خانواده‌های شهدا و دلسوزان به انقلاب خون شود چراکه ما برای عزت کشورمان خون داده‌ایم اما این شیوه رفتاری مغایر با آرمان‌های انقلاب اسلامی است. با این‌ حال نباید ناامید شد زیرا در طول عمر انقلاب اسلامی همواره شاهد فراز و نشیب بوده‌ایم و خداوند امتحاناتش تا قیامت پابرجاست؛ در کنار این مشکلات باید پیشرفت‌های بسیاری که نصیب کشورمان در طول انقلاب شده را دید. امروز به برکت خون شهدا، قدرت‌های بزرگ از قدرت کشورمان در هراس هستند که این رویش جانبازی ملت ماست که عزت و اقتدار را برای ما به همراه دارد.

وی با اشاره به حرکت جهانی پیاده‌روی اربعین ادامه داد: حرکت ۲۰ میلیونی اربعین جبهه جدیدی از اقتدار سیاسی و بین‌المللی جهان تشیع است.

درس گرفتن از مذاکرات فلسطین ‌

وی اضافه کرد: کسانی که چشم‌به‌راه مذاکره هستند و به آن امید بسته‌اند خوب است سرنوشت فلسطین را در نظر بگیرند چراکه بیش از ۶۰ سال است که عده‌ای در این کشور به دنبال مذاکره برای رسیدن به‌حق خود هستند اما همیشه در این راه توسری‌خور بوده‌اند اما بعد از شکل‌گیری جبهه مقاومت شاهد ایجاد حرکت‌های بزرگی در راستای مقاومت و مقابله با رژیم صهیونیستی در غزه بودیم.

امام‌جمعه موقت تهران بابیان اینکه برجام برای ما ذلت به همراه داشت و ما را از منظر هسته‌ای متوقف کرد، اظهار کرد: به مدد الهی کشور ما علم این رشته را به دست آورده و ان‌شاءالله به برکت شهدا این برجام هم منقضی شود و بار دیگر پرش هسته‌ای در کشورمان داشته باشیم.

وی ابراز کرد: دنیا در کشور ما قدرتی بزرگ دید که ۶ کشور قدرتمند جهان از ما تقاضای مذاکره داشتند که این قدرت مرهون ولایت‌فقیه و ایثارگری‌های ملت و مسئولان دلسوز کشورمان است و انقلاب اسلامی و خون شهدا توانسته چنین قدرتی عظیم را برای کشور ما به ارمغان آورد.

مادران شهدا در کلاس حضرت زینب (س) درس آموخته‌اند

وی با تجلیل از مقام شهید شیری شهید مدافع حرم قزوینی و خانواده این شهید بیان کرد: شهیدان رنگ خدایی گرفته و زنده‌اند؛ آن‌ها در مقامی نشسته‌اند که همه آرزوی آن را دارند لذا بی‌شک در مجالسی که برای آن‌ها گرفته می‌شود خود شهدا نیز حاضر هستند.

صدیقی با اشاره به اینکه مادران شهدا شیر زنان عصر ما هستند، گفت: مادر شهید «ذکریا شیری» گویی در کلاس حضرت زینب (س) نشسته و درس گرفته چرا که بعد از شهادت فرزندش قهرمانانه از شهادت او می‌گوید و آن را هدیه‌ای از جانب خانواده‌اش به‌جانب امام حسین (ع) و اهل‌بیت (ع) می‌داند.

امام‌جمعه موقت تهران در پایان خاطرنشان کرد: آن روز که یاد شهدا از جمع ما برود غیرت و عزت و اقتدار نیز از بین خواهد رفت لذا باید تلاش کنیم همواره شمع گوهر تابناک شهدا روشن باشد و خود را مدافعان حریم ولایت و اهل‌بیت و احکام دین دانسته و خود را برای لشگر امام زمان (عج) آماده کنیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا