خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ریاکاری آذری جهرمی یا خادمی امام رضا؟

سید محمدعلی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح طلب به دنبال توییت سید عزت الله ضرغامی، فعال سیاسی اصولگرا درباره‌ی عکس‌های آذری جهرمی وزیر ارتباطات در لباس خادمی امام رضا ع نوشت:

دروغ چرا؟ وقتی آقای ضرغامی به  خادمی امام رضا توسط مسوولان حکومتی اعتراض کرد جرات کردم بنویسم!

من مشهدی هستم. طبعا زیاد به زیارت امام رضا مشرف می‌شوم.

بارها مسوولان سیاسی و نظامی را دیده‌ام که لباس خادمی پوشیده‌اند و بعضا با یکی دوتا محافظ پشت سرشان مردم را راهنمایی می‌کنند.

البته خدمت به زائران امام رضا باعث افتخار همه است. اما هیچوقت در زائران احساس خوبی مشاهده نکرده‌ام. بیشتر رنگ و بوی ریا کاری تصور می‌شد.

مردم توقع دارند مسوولان به کار خودشان برسند.

هفته گذشته سر مزار پدر خانمم ایستاده بودم. جمعی به کار جاروی حرم مشغول بودند که دیدم وزیر جوان و پر انرژی ارتباطات با لباس خادمی در میان آنها بود. لطف کرد و احوالپرسی کرد. نمی‌دانم چه کسی عکس گرفته بود و در فضای مجازی پخش شد.

برای وزیری که در کار خودش موفق بوده است، این کارها ضرورت ندارد.

مردم از مسوولان خدمت به مردم می‌خواهند. خدمت به مردم بهترین خدمت به علی ابن موسی الرضا علیه السلام است.

ضرغامی چه نوشته بود؟

ضرغامی توییت کرده بود:

نمی‌دانم چرا با سنت اعطای عنوان «خادم الرضا (ع)» به مقامات، هیچگاه کنار نیامده‌ام.

خوب است جناب آقای رئیسی در کنار کارهای خوبی که در این مدت انجام داده‌اند، در این خصوص هم تجدید نظر کنند.

مقامات هم خودشان دنبال نکنند! و هزینه رفت و آمد برای این خدمت الهی را صرف محرومین کنند. لطفا!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. ظاهراً که آقای جهرمی وزیر محترم ارتباطات علاوه بر اینکه مدیر با کفایت و بالیاقتی است، انسان شریف و متدینی هم هست که لیاقت داشتن صفات خوب و زیبای خداوندی را هم داشته. بنابراین بهتر است به جای رشک و ……… همیشه بندگان خوب و با شرافت خداوند متعال را مشوق و یاور باشیم زیرا این رفتار در پیشگاه آفریدگارعالم پسندیده تر است.

    1
    4
    1. بنده با نظر شما موافقم ولی اگه فرد مخلص باشد و کارش فقط برای خدا باشد طوری عمل می کند که فقط خدا ببیند و نه جلوی انظار عموم. مثلاً اگه من خالصانه می خواهم کاری برای حرم امام رضا (ع) کنم می روم با لباس مبدل دستشویی ها حرم رو می شویم تا اینکه بیایم با لباس زیبای خدام حرم جلوی جمعیت خودی نشون بدم ، که این کار هیچ سودی برای کسی ندارد و اتلاف وقت است.

  2. نقد ضرغامی اعتراض مردم هم هست ولی طنز ماجرا بیان این نقد از زبان امثال ضر غامیست! کسی که سالها هدایتگر بزرگترین ماشین صوتی و تصوری تولید ریا و تظاهر ودروغ و پوپولیسم و خلاصه هر آنچه ضد فرهنگ و اصول اخلاقیست، بوده!

    8
    1
  3. خود آقای ضرغامی هم این اتفاق را تجربه کرده اند و با این موضوع کنار آمدند و اعتراضی نکردند!؟ هرچند مردم از مسوولین کار می خواهند. وقت این کارها زیاد است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا