خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تاثیر دیدار مدیران گاج و قلمچی برای مشق شب!

چند کاربر توییتر، با اشاره به عکس‌های دیدار روز قبل از اظهارنظر دو فر از علما درباره‌ی مشق شب دانش آموزان، آن را به دیدار مدیران موسسات کنکوری گاج و قلمچی مرتبط خوانده‌اند.

به گزارش انصاف نیوز، علی اکرمی در این باره نوشت: «مدیران موسسات #گاج و #قلمچی و … به دیدار مراجع می‌روند و از ایشان فتوا می‌گیرند که حذف مشق شب خلاف قرآن و سنت و سیره است. یکی از این موسسات سال گذشته ۳۵۰ میلیارد تومان به #صداوسیما آگهی داده است. #مافیای_کنکور #مافیای_کتب_کمک_درسی»

سینا قنبرپور هم نوشت: «آیت الله سبحانی درباره #مشق_شب اظهارنظر کرده‌اند. ١٧ آذر مدیر موسسه #گاج به #قم رفته و در #حوزه_علمیه و نزد علما گفته حذف مشق شب موجب کشیده شدن #دانش_آموزان به #فضای_مجازی می‌شود. آقای #گاج حذف #مشق_شب کاسبی شما را به هم ریخته. به نظر در دنیای ارتباطات باید روش‌های نوین #آموزشی داشت».

صادق حسینی نیز نوشته است: «موسسات #کنکور آن‌قدر وقیح شده‌اند که برای تداوم #سود_نجومی کتاب و کلاس و برنامه‌های کمک آموزشی کنکور محور؛ از نهاد مرجعیت؛ سواستفاده می‌کنند. عکس‌های خبرگزاری تقریب از دیدار اعضای انجمن فرهنگی ناشران آموزشی با آقای سبحانی از مراجع تقلید».

عکس‌های خبرگزاری تقریب با عنوان «دیدار اعضای انجمن فرهنگی ناشران آموزشی کشور با آیت الله العظمی سبحانی»
عکس‌های خبرگزاری تقریب با عنوان «دیدار اعضای انجمن فرهنگی ناشران آموزشی کشور با آیت الله العظمی سبحانی»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اصلا مرجع تقلید چرا باید [در این باره] نظر بده . ما رشته ی تکنولوژی اموزشی داریم . اون متخصص این قضیس .

  2. آین مرجع تقلید می دونه در امد قلم چی در سال از درامد دولت بیشتره و با پولش می تونه همه را بخره. و ااصلا از اموزش و پرورش و وضعیت ان و معلمان و دانش اموزان خبر داره؟ چرا در کاری که تخصص ندارند اینقدر راحت نظر میدن؟ چرا ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا