خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یک اصولگرا: آقای احمد خاتمی! مثل رییس جمهور باشید

یک فعال سیاسی اصولگرادر تماسی با انصاف نیوز اطلاعاتی را در مورد داماد حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی که به مدیریت حوزه‌ی ریاست و مشاور محمدباقر نوبخت در سازمان برنامه و بودجه منصوب شده است، عنوان کرد.

این فعال سیاسی که نخواست نامش فاش شود، همچنین با عنوان اینکه آقای احمد خاتمی هم مثل رییس جمهور دخالت کند تا دامادش استعفا دهد، گفت: در غیر این صورت من و همفکران آتش به اختیارم و تمام حزب‌اللهی‌ها مقابل سازمان برنامه و ریاست جمهوری تجمع خواهیم کرد.

حتما باید رهبری به سازمان برنامه بیاید و بگوید آقای میرخلیلی بفرمایید بیرون؟!

این فعال سیاسی اصولگرا به خبرنگار انصاف نیوز گفت: «از روز اول درباره‌ی انتصاب آقای میرخلیلی، داماد آقای احمد خاتمی نگرانی داشتم. آقای خاتمی اطلاعیه زده‌اند که «من نگفتم»، درست است، آقای خاتمی! شما نگفته‌اید؛ اما ما که امروز منکری بالاتر از رانت خواری نداریم.

خود ایشان هم اعلام کرده‌اند که این موارد منکر است، اگر منکر است پس عنایت بفرمایند و به داماد خود بگویند که استعفا دهند. چون این موضوع دقیقا یک نوع رانت و ظلم است.

بحث ما روی این است که مقام معظم رهبری فرمودند مبارزه با فقر و فساد و تبعیض. واقعا ما باید منتظر باشیم تا حتما مقام معظم رهبری بیاید جلوی سازمان برنامه و بودجه و بگوید «جناب آقای میرخلیلی بفرمایید بیرون»؟!»

این وظیفه‌ی شرعی جناب آقای احمد خاتمی است

وی افزود: «این وظیفه‌ی شرعی جناب آقای احمد خاتمی است که به دامادش بگوید که آقا استعفا بده! آقای محمدباقر نوبخت هم وظیفه‌ی عمومی دارد که این مدیر منصوبش را عزل کند. آخر براساس چه پیشینه‌ای چنین انتصابی کرده است. بعد آقای خاتمی می‌گویند که ما سفارشی نکرده‌ایم. نیازی به سفارش نیست! من اصلا این را قبول ندارم، به عنوان یک فرد سیاسی اصلا این موضوع در مخیله‌ام نمی‌گنجد که بپذیرم «سفارش نکرده باشند پس موضوع مشکلی ندارد.»

اولا که اگر بگوییم که درست می‌گویند و سفارشی نکرده‌اند، فضایی که نسیم خنکی برای آقازاده‌ها وزیده می‌شود خودش کافی است! فرد بیکاری که از بیرون می‌رود و وابستگی به جایی و شخصی ندارد مگر می‌تواند اصلا به دفاتر مسوولان کشوری وارد شود؟! امکان ندارد. همین وابستگی‌ها است که باعث «بفرمایید»ها و «خواهش می‌کنم»ها می‌شود و احترامی گذاشته می‌شود.»

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه تمام احترامی که به آقازاده‌ها می‌گذارند سوری است، گفت: «احترام زمانی است که ملت شخصی و جوانی را محترم بدانند و تشخیص دهند، نه اینکه کسی بخاطر وابستگی به فلان شخصیت مورد احترام قرار گیرد، این احترام نیست. این احترام وابسته به همان یک برگ کاغذ است.

این آقایی که با آن سن کم می‌رود و آقای محمدی، رییس سابق سازمان اوقاف او را به عنوان معاون‌اش منصوب می‌کند، این انتصاب یقینا مورد سوال است. اصلا نیازی نیست که آقای خاتمی بیاید و بگوید که اقای محمدی ایشان را بعنوان معاون خودت منصوب کن! همین که محمدی بفهمد که ایشان داماد آقای خاتمی و پسر آقای میرخلیلی است برای این انتصاب کافی است.»

سازمان برنامه و بودجه شده است یک واحد خانوادگی

وی در مورد نسبت‌های شخص میرخلیلی با مسوولین گفت: «این را هم بگویم که علاوه بر اینها ایشان برادرزن آقای توحید نوبخت، فرزند آقای دکتر محمدباقر نوبخت هم هست. یعنی عروس دکتر نوبخت خواهر همین آقای حسین میرخلیلی است که حدود 10-15 روز است شده است مدیر حوزه ریاست!

آقای سید حسین میرخلیلی که حدود 1.5 سال پیش به معاونت اوقاف منصوب شد، این انتصاب دقیقا با رانت بوده است و اصلا قابل انکار نیست که ما بگوییم سفارش نبوده یا نسیم آقازادگی بر او نوزیده.

از طرف دیگر سازمان برنامه و بودجه شده است یک واحد خانوادگی. همانطور که گفتم آقای حسین میرخلیلی علاوه بر اینکه داماد آقای احمد خاتمی است، برادرزن توحید نوبخت، پسر دکتر نوبخت نیز هست که از سازمان اوقاف آمده است به سازمان برنامه. پدر آقای میرخلیلی که نماینده‌ی مجلس هم بوده، یک سال پیش مشار آقای نوبخت بوده است! روحانی هم هست. خودش می‌رود و پسر جایش را می‌گیرد، آخر آقای دکتر نوبخت خجالت هم خوب چیزی است!

شما چه پاسخی برای جوانان تحصیلکرده دارید؟! بعد بیایید مدعی شوید که ولایتمدار هستید، در ولایتمداری تمامی شما شک و شبهه وجود دارد. ولایت فرمورد مبارزه با تبعیض، شما خودتان عین تبعیض هستید.»

این فعال سیاسی در ادامه درباره‌ی آقای نوبخت گفت: «جناب آقای نوبخت! وقتی شما چنین حکمی می‌زنید یقینا ملت باید شک بکنند که انتصاب خود شما هم مشکل‌دار است. جناب آقای نوبخت! انتصاب‌هایی که شما امروز منکرش می‌شوید یقین بکنید که همه‌شان مساله‌دارند.

همین آقای دژپسند که امروز وزیر شده است از کشوی دکتر نوبخت بیرون آمدند! هیچ صلاحیتی ندارد. متاسفانه مجلس امروز ما مجلسی نیست که ملت بخواهد به آن امید ببندد، مگر وزیری که امروز می‌خواهند عزل‌اش کنند، فردا با 200 رای بالا نمی‌آید؟! ما در مسایل مدیریتی و ساختار مدیریت دچار بحران هستیم.»

آقای خاتمی! جلوی این منکر را بگیرید

او با اشاره به واکنش اخیر آقای احمد خاتمی به انتصاب دامادش گفت: «ایشان گفته‌اند که رانت‌خواری را منکر می‌دانند؛ زمانیکه آدم منکر را جایی می‌بیند باید تذکر دهد. وقتی می‌بینید که جایی خیانت و جنایتی صورت می‌گیرد که فقط نباید به حرف بسنده کنید و تمام! بلکه همانطور که آقای رییس جمهور دامادش را عزل کرد امروز جایز و لازم است که آقای نوبخت و آقای خاتمی هم چنین کنند.

مقام عظمای ولایت فرموده است که تبعیض نباشد، چطور شما مدعی ولایتمداری هستی وقتی فقط می‌خواهید حرفی بزنید و بگذرید و بعد هم بگویید که کنکاش نکنید در زندگی مردم؟! چطور شما در تمام اصول و مقررات کشور می‌خواهید حرف و حدیث داشته باشید و کسی نصیحتتان نمی‌کند بعد آنجا می‌آیید و از عدم تجسس می‌گویید چون پای رسوایی دامادتان وسط آمده؟! این کار کار بدی است.

آقای احمد خاتمی! شما در این مملکت انسانی بزرگ و شریف هستید، شما شخصا باید بیایید و جلوی این منکر رابگیرید و تمامش کنید. دکتر نوبخت باید ایشان را سریعا عزل کند، چون این انتخاب نه روی لیاقت بوده است، نه به‌حساب تخصص و شایستگی؛ فردی که علوم سیاسی احزاب خوانده چه ارتباطی با برنامه و بودجه دارد؟!»

منصب‌ها که فقط مخصوص آقازاده‌های گردن کلفت نیستند

او در ادامه گفت: «دولت بنظرم گمراه شده است و اینها تنها نتیجه‌ی رانت‌خواری است؛ این‌همه جوان در روز مقابل سازمان برنامه و بودجه صف می‌کشند؛ کسانی که به والله اگر نگاهشان کنید می‌بینید که چه مدارک علمی بالایی دارند و انسانیت و لیاقت و عرضه‌‌شان هم فراتر از من و این آقای میرخلیلی و آقای خاتمی است؛ پس چرا آنها را نمی‌گذاریم. منصب‌ها که فقط نباید مخصوص آقازاده‌های گردن کلفت باشد.»

اگر داماد خاتمی عزل نشود، من و تمام آتش به اختیاران تجمع می‌کنیم

این فرد تاکید کرد: «جا دارد که به‌عنوان یک فعال سیاسی اصولگرا این موضوع را همین‌جا عرض کنم که اگر چنین نشود من و همه‌ی آنهایی که هم‌اندیشه‌ی خودم هستند، یعنی از آتش به اختیاران و نیروهای حزب اللهی و انصار، اگر برای انفصال این فرد یا استعفا و عزل او اقدام نشود، ما یک تجمع قانونی طبق قانون احزاب جلوی سازمان برنامه و بودجه و ریاست جمهوری انجام خواهیم داد انشاالله.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. وقتی آدم های کوچک را جایگاه های بزرگ بدهید چیزی غیر از این نمی شود! سازمان برنامه باید یک متفکر استراتژیست بر آن باشد نه یک فردی که در بهترین شرایط یک مدیر اجرایی خوب است.

    6
    1
  2. چه حرف بی منطقیه
    وقتی رانت معنا میده که برای مثال نوبخت با احمد خاتمی همفکر باشند
    وقتی اینا سایه همو با تیر می زنند، رانت معنی نمیده

    2
    6
    1. فعلا که معنی داده. به قول ابوعلی سینا بزرگترین دلیل امکان یک چیز، اتفاق افتادنشه پسرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا