خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اعتراض تشکل دانشجویی علوم پزشکی زابل به تعلیق خود

انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام خمینی علوم پزشکی زابل در نامه‌ای به دکتر فراهانی معاون وزیر و دبیر هیات مرکزی نظارت برتشکل‌های اسلامی دانشگاه‌های وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به تعلیق 4 ماهه‌ی این تشکل اعتراض کرد.

به گزارش دریافتی انصاف نیوز، متن این نامه در پی می‌آید:

نَّا أَنْزَلْنَا إِلَیک الْکتَابَ بِالْحَقِّ لِتَحْکمَ بَینَ النَّاسِ بِمَا أَرَاک اللَّهُ ۚ وَلَا تَکنْ لِلْخَائِنِینَ خَصِیمًا

(ای پیغمبر) ما قرآن را به‌حق به‌سوی تو فرستادیم تا به آنچه خدا (به وحی خود) بر تو پدید آورده میان مردم حکم کنی و نباید به نفع خیانت‌کاران (با مؤمنان) به خصومت برخیزی. آیه ١٠٥ سوره مبارکه نساء

جناب دکتر فراهانی

معاونت محترم وزیر و دبیر هیات مرکزی نظارت برتشکل های اسلامی دانشگاه‌های وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

سلام‌علیکم

احتراماً به استحضار می‌رساند انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام (ره) دانشگاه علوم پزشکی زابل پس از اتفاقات اخیر در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و حمله‌ی جمعی به مراسم بررسی اندیشه‌های شهید بهشتی در نکوهش این حمله و در حمایت از برگزاری برنامه‌ی قانونی و در پاسداری از آزادی و راستای مقابله با اندیشه‌های انحرافی طی بیانیه‌ای نظر این تشکل را ابراز داشت.

متأسفانه پس از چندی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زابل از این تشکیلات در خصوص آن بیانیه شکایت به هیات نظارت برد که باز با کمال تأسف با انجام سلسله‌ای از تخلفات و عدم رعایت حق و عدم اجرای قانون و حتی با انجام اعمالی خلاف قانون هیات نظارت دانشگاه در نامه‌ای حکم به توقف ٤ ماهه فعالیت‌های این تشکل داده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا