خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نقدی به دفاعیه‌ی پدر سلوی کی نژاد

وحید اشتری، از اعضای سابق تشکل اصولگرای جنبش عدالتخواه، در واکنش به بیانیه‌ی دکتر کی نژاد  درباره‌ی دخترش سلوی کی نژاد [لینک] در کانال تلگرامی «رسانه مکتوبات» نوشت:

«در مورد جوابیه آقای دکتر #کی‌نژاد که در سایت دانشگاه هنر تبریز قرار داده شده حرف زیاد است که مفصل خواهم نوشت ولی نکته جالبش تخلفات بورسیه و قوانین و مفاسد و رانت‌ها نیست، اتفاقا اخلاقی و فرهنگی است.

عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی‌ خودش در ایران نان یقه تا آخر بسته و تفکیک جنسیتی و بافت قرآن روی فرش ابریشم و تقدیم به رهبری و چفیه بازی و دیوارکشی در دانشگاه به اسم اسلامی‌سازی را می‌خورد، همسرش کتاب هنجارهای اسلامی در فضای مجازی را می‌نویسد، بعد، این وضع دخترش در اینستاگرام ‌است و سبک زندگی است که دارند تبلیغ می‌کنند. حداقل مثل سایر مسئولین در ظاهر هم نمی‌گوید دخترم پسر نوح است و به ما ربطی ندارد با صدای بلند اعلام می‌کند «به دختر حاذقم افتخار می‌کنم».

سایر دختران دانشجوی دانشگاه شما می‌پرسند آیا می‌شود به ما هم کمتر گیر بدهید تا اینجوری در انظار عمومی افتخار آفرینی کنیم؟ بیشتر از آنکه غرب‌زدگی و بی حیایی و لاابالی گری جامعه ما را تهدید کند، ریاکاری و دورویی و کاسبی با دین دارد پدر جامعه ما را درمی‌آورد.

خانم سلوی #کی‌نژاد پیج اینستاگرام‌شان را پاک کرد. این عکس از کانال خودشان به نام هانامون است».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. جناب آقای دکتر کی نژاد
    در تمام مدتی که با انتشار این اخبارشما ساکت بودید ، با توجه به شناختی که ازتان داشتم با خودم میگفتم مثل همیشه سیاست مدارانه است برخورد میکنند! اما امروز که این خبر رادیدیم به نهایت بی تاملی در پس این سخنان شما پی بردم! چون طبیعتا انسان از چیزی که حقیقت نیست دفاع کند اعتبار خود را خرج میکند! اینکه دختر شما متهم به استفاده از نفوذ شما است شکی نیست! همه میدانند که در رشته معماری به خصوص در آن سال ها کسی بورس اعزام به خارج نمیشد. بالفرض اگر همچین اتفاقی بیفتد شما بهتر میدانید (همانطور که خودتان ذکر کردید) باید وثیقه گذاشته شود! معنای وثیقه باز گشت به کشور است نه تابعیت آمریکا
    شما شاید بهتر بود به جای دفاع بی مورد از دخترتان برای دل خوش کردن مردم طبق رسم سایر سیاست مداران یا سکوت می کردید یا اعلام میداشتید که ایشان بی اجازه شما به آمریکا رفتند و علی رغم تلاش های شما باز نگشتند! به نظر این عس العمل بهتری بود
    چون با تایید کارهای دخترتان شما آتش بیشتری به دل مردم انداختید! از چه دفاع میکنید؟ ار چه عصبانی هستید؟ چرا آقای صدرالساداتی که من ایشان را نمیشناسم اما بسیار احترام میگذارم را میخواهید از لباسشان خلع کنید؟ چرا باور ندارید که دنیا هر کار ما را به خودمان باز میگرداند؟! مگر شما باعث و مانع جذب بسیار از هیات علمی ها نشید؟! هر دو باز میگردد هم خوب و هم بد!!!
    همه میدانند در دانشگاه هنر اسلامی تبریز و تبریز شرط استخدامی داشتن چادر است! این ریای بسیار بزرگی است. دختر شما هم اینجا چادری بود چرا پس الان به این وضعیت است.
    تحمل کنید آقای دکتر این کارمای دنیاست برا ی سیسات ها و تفکر و عقاید شما تحمل کنید
    حرفهایم بسیار است از تبعیض شما در دانشگاه خودتان برای مسافرت با هواپیما برای سفر دختر خودتان(+هم ورودیها) و بقیه با اتوبوس تا …. بچه هایی که به خاطر مانتو کوتاه کمیته انضباطی شدند تا کسانیکه به ظاهر به مصاحبه اعزام به خارج دعوت شدند و همه بدون استثنا میگفتند “به دختر و دامادش بورس را میدهد” و ما ظاهر امر هستیم!!!!
    خیلی باید شاکر باشید که در مملکتی که زندگی میکنید جزای افشای کار شما فقط چند خبر اینترنتی است و نه اخراج و توضیح و ……
    در پناه خدا جناب دکتر

    13
  2. ریاکاری و دورویی و کاسبی با دین دارد پدر جامعه ما را در آورده است ، لابد نظرشان هم این است که ، الکاسب حبیب الله !

    31
  3. جناب اقای منتقد..چرا به معلول ها پرداخته اید؟؟؟این شخص موردنظرمعلول ومحصول جامعه ایست که بدون ریا ونفاق نمی توان زیست………………شما به علل ان بپردازید..وانانیکه به ریش ها قبل از ریشه ها پرداختندرا ……تقدم افاضل را بر اراذل مراعات ننمودند..

    19
    1
  4. اقای کی نژاد علاوه بر مسوولیت های متعددشون رییس هیئت عالی جذب وزارت علوم هم هستند
    خداییش کسی با بیوگرافی دختر ایشون درخواست جذب به عنوان هییت علمی رو میداد ایا از بررسی صلاحیت عمومی که خود پدر در دو شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارت علوم تصویب کردند احراز صلاحیت می شد؟؟
    درد ما از اینه پدر سلوی خانم کسی هست که با این نامه هاشون هزارون جوون رو کمیته انضباطی کردند و همچنین مانع جذب خیلی ها شدن حالا چطور به این راحتی میگن من به دخترم افتخار می کنم.

  5. سایر دختران دانشجوی دانشگاه شما می‌پرسند آیا می‌شود به ما هم کمتر گیر بدهید تا اینجوری در انظار عمومی افتخار آفرینی کنیم؟ بیشتر از آنکه غرب‌زدگی و بی حیایی و لاابالی گری جامعه ما را تهدید کند، ریاکاری و دورویی و کاسبی با دین دارد پدر جامعه ما را درمی‌آورد.

  6. دکتر کی نژاد هیچوقت نگفته اند من به دخترم افتخار میکنم بلکه گفته اند من به علم و دانش دخترم افتخار میکنم. من هم به عنوان پدر مسلما اگر دخترم با تلاش و زحمت خودشان مدارج علمی را با نمرات عالی طی کنند بهشان افتخار خواهم گرد. این یک اصل است.
    باید به عرض برسانم اگر از نزدیک فعالیت ها و تلاش دکتر کی نژاد را ببینید مطمئن خواهید شد که ایشان تنها کسی هستند که اعمالشان با گفتارها و تفکراتشان همخوانی دارد.

    2
    34
    1. نگووووو!
      این خود تو نبودی دکتر که چندسال پیش مقاله تقلبی کپی شده را بنام خودت منتشر کردی و حسابی گندش در اومد؟فقط
      حالا اومدی اینجا و با یه اسم فیک از خودت دفاع و اعمالتو منطبق با گفته هات اعلام میکنی!
      دکتر دست بردار.

    2. جواب شما رو قبلا هم دادند : بگذارند بقیه هم آزادانه و بی اجبار و تفکیک فعالیت کنند تا بعدها به علم آنها هم مثل عزیز دردونه بابا افتخار کنند ، نه اینکه حراست و اطاعت برای بقیه ، بورسیه و زندگی با سلیقه شخصی و افتخار برای «مربا بده بابا !». اگر نه که باید با این سلیقه تفکیک پسند می گفتند از پوشش او اعلام نفرت و انزجار و وا اسلاما میکنم

    3. ما بیش از 18 سال است که با دکتر کار می کنیم واقعا بسیار ریا کار و دیکتاتور هستند. اقایان: نوری، فرهادی، قلیپور، رحمانی و …. به خاطر نمره ندادن به دختر حاذق ایشان از دانشگاه اخراج شده است.(خانم کریمی لطفا نخاران پاچه را…)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا