خرید تور تابستان ایران بوم گردی

“یک ماه از حقوق معوقه کارگران نیشکر هفت‌ تپه تا پایان هفته پرداخت می‌شود”

مدیر اجرایی شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌ تپه می‌گوید: بنا بر اعلام مدیرعامل شرکت نیشکر هفت تپه قرار است یک ماه دیگر از حقوق معوق کارگران این مجموعه تا پایان هفته به آن‌ها پرداخت شود.

کیومرث کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت این کارخانه اظهار کرد: براساس اعلام مدیرعامل شرکت نیشکر هفت تپه قرار است یک ماه دیگر از حقوق معوق کارگران این مجموعه تا پایان هفته به آن‌ها پرداخت شود.

وی افزود: این حقوق معوقی که قرار است به کارگران پرداخت شود، مربوط به آبان ماه است و پس از این پرداخت کارگران نیشکر هفت‌تپه فقط یک ماه حقوق معوق دارند که باید به آن‌ها پرداخت شود.

مدیر اجرایی شرکت نیشکر هفت‌تپه تصریح کرد: مراحل اورهال و تعمیرات کارخانه رو به اتمام است و پس از اتمام اورهال و در مدت زمان کوتاهی آماده کار و تولید خواهد شد تا کارگران بتوانند به صورت کامل در کارخانه مشغول به کار شوند.

کاظمی در خصوص برداشت نیشکر از مزارع عنوان کرد: با توجه به شرایط جوی و بارندگی، میزان رطوبت به شکلی است که امکان برداشت نیشکر وجود ندارد. زمانی که شرایط رطوبتی زمین برای برداشت فراهم شود، کار برداشت در شرکت نیشکر هفت تپه آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: همه کارگران در کارخانه مشغول به کار هستند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا