خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سخنگوی نیروهای مسلح: لزومی نمی‌بینیم درباره آزمایش موشکی به کسی پاسخگو باشیم

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به سوالی در رابطه با ادعای آمریکایی ها مبنی بر آزمایش موشکی جدید توسط ایران گفت: لزومی نمی بینیم در خصوص توانمندی های موشکی به کسی پاسخگو باشیم. مگر آمریکایی ها هر سوالی که از آنها پرسیده می شود پاسخ می دهند.

سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی در گفت وگو با ایرنا اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران بنا به در خواست دولت ها و مردم عراق و سوریه به این کشورها کمک مستشاری می دهد.

وی تصریح کرد: حضور مستشاری جمهوری اسلامی ایران کاملا قانونمند است.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به سوالی مبنی بر همکاری مستشاران ایرانی و روس با یکدیگر در سوریه گفت: ایران و روسیه در امور مستشاری با یکدیگر هماهنگ هستند.

سردار شکارچی در رابطه با ادعاهای مطرح شده مبنی بر هدف قرارگرفتن مواضع ایران در سوریه عنوان کرد: ما مواضع مستقلی در سوریه نداریم که کسی بخواهد هدف قرار دهد.

وی ادامه داد: ممکن است مواضع و پایگاه های سوری ها را بمباران کنند و در این حملات به مستشاران جمهوری اسلامی نیز آسیب برسد.

سردار شکارچی افزود: صحبت هایی که مبنی بر حضور ایران در سوریه مطرح می شود بهانه جویی آمریکا بر پایه مزخرفات صهیونیست ها است.

وی با بیان اینکه عراق و سوریه بر حضور مستشاری ایران در سوریه اصرار دارند، یادآور شد: ارتش ومردم عراق و سوریه با دشمنان خود می جنگند و جمهوری اسلامی رسما دخالتی در این موضوع ندارد.

**لزومی ندارد در رابطه با موشک ها پاسخگو باشیم

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به سوالی در رابطه با ادعای آمریکایی ها مبنی بر آزمایش موشک جدید توسط ایران گفت: لزومی نمی بینیم در خصوص توانمندی های موشکی به کسی پاسخگو باشیم. مگر آمریکایی ها هر سوالی که از آنها پرسیده می شود پاسخ می دهند.

سردار شکارچی تاکید کرد: ما اگر نیاز به آزمایش و توسعه توان موشکی داشته باشیم از کسی اجازه نمی گیریم و این کار را انجام می دهیم.

وی افزود: آمریکایی ها موشک را برای تجاوز به دیگر کشورها، تسلط بر سرزمین ها و تامین منافع خود به قیمت له کردن مردم جهان می خواهند اما جمهوری اسلامی در بحث موشک به هیچ عنوان چنین اهدافی را دنبال نمی کند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: ایران برای حفظ منافع خود و جلوگیری از هرگونه تعرض نیازمند توسعه توان موشکی است.

وی با تاکید بر اینکه داشتن موشک یکی از الزامات اساسی جمهوری اسلامی است، گفت: موشک را در حد نیاز دفاعی کشور به لحاظ کیفی و کمی تولید و آزمایش خواهیم کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا