خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مرضیه هاشمی تا پایان هفته به ایران بازمی‌گردد

/ چند خبر حقوقی /

زهرا هاشمی خواهرهمسر مرضیه هاشمی در مورد آخرین وضعیت این خبرنگار به انصاف‌نیوز گفت: مرضیه هاشمی تا پایان هفته به ایران بازمی‌گردد.

زهرا هاشمی در این‌باره گفت: «برای برگشتن مرضیه هاشمی به کشور مانعی وجود ندارد. چند روزی کنار خانواده‌اش می‌ماند و اگر بتواند بلیط تهیه کند احتمالا تا آخر هفته به ایران برگردد.»

/چند خبر حقوقی دیگر/

توضیحات وکیل هنگامه شهیدی در ارتباط با باقری درمنی

وکیل هنگامه شهیدی: او را از بند ۲۴۱ بیرون نیاوردند

مصطفی ترک همدانی وکیل هنگامه شهیدی در گفت‌وگو با خبرنگار انصاف نیوز گفت: وقت رسیدگی به پرونده‌ی هنگامه شهیدی ده روز پیش بود که ما حضور پیدا کردیم اما ایشان را از بند ۲۴۱ بیرون نیاوردند.

او افزود: در شعبه‌ی ۳۶ دادگاه تجدید نظر استان تهران مستقر در دادگاه انقلاب منتظر ماندیم، اما او را نیاوردند و علت آن هم معلوم نشد

او در پایان گفت: البته ۱۴ اسفند برای او تجدید وقت شد.

وکیل سعید طوسی: پرونده‌ی او بسته شده است

حمید‌ هروی وکیل سعید طوسی در پاسخ به این پرسش که «بعضی از شکات پرونده‌ی سعید طوسی اعاده‌ی دادرسی مطرح کرده‌اند و وضعیت پرونده چگونه است؟» به خبرنگار انصاف نیوز گفت:  صد درصد غلط است؛ به جهت اینکه اعاده‌ی دادرسی را فقط متهم می‌تواند بدهد. ضمن اینکه در این پرونده دادستان بوده است و باید ظرف زمان مقرر دعوی می‌داده که نداده است.

او افزود: این خبرها نمی‌دانم از کجا در می‌آید. کلا این همه خبر و جنجال‌ها یک سال بعد از بسته شدن پرونده‌ی او بود که مطرح شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. انشا الله زندانیان سیاسی و سایر افراد معمولی و غیر جنایتکار زندانی ما هم آزاد بشن

  2. چينش اخبارتون عالى بود ، يك دنيا حرف داشت ، بيچاره به اون يكى دو ديپلمات مظلومى كه در اروپا بازداشتند و جناب آقاى دولت جيكش درنمياد !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا