خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اعتراض به نقد «حقوق مدیران ناکارآمد نفتی»

«عباس. ی» در ایمیلی به انصاف نیوز درباره‌ی خبری با تیتر «افزایش قیمت سوخت برای افزایش حقوق مدیران ناکارآمد نفتی؟!»

با سلام. در خبری که با لینک زیر منتشر فرمودید متاسفانه اوج نفرت و بی انصافی را بر خلاف نام سایت، به کارکنان صنعت نفت ابزار داشتید که واقعاً جای تأسف دارد.

«دولت قیمت سوخت را افزایش می‌دهد (که طبیعتاً تبعات تورمی دارد) سپس افزایش درآمد آن صرف افزایش حقوق مدیران و کارمندان کم کار و ناکارآمد شرکت نفت و وزارت نفت می‌شود».

آخرین جمله‌ی مطلب منتشر شده نهایت نادانی و نفرت شخص منتشر کننده و نویسنده‌ی خبر است. حتی از کلمه «برخی» یا «بعضی» هم استفاده نشده است و تمام مدیران و کارمندان نفت را نشانه رفته است. مگر نفت چه تعداد از این مدیران کم کار و ناکارآمد دارد که مطلبی را در صفحه‌ی اول به آن اختصاص می‌دهید؟ یعنی از این مدیران در بقیه‌ی وزارت‌خانه‌های پردرآمد وجود ندارد؟ یا فقط نفت مستحق چنین نفرتی است؟

محترم بود ابتدا کمی تحقیق کرده و در نهایت اقدام به انتشار چنین نفرت نامه‌ای می‌فرمودید. بودجه‌ی حقوقی نفت طبق فرمایش جناب حسینی شش ترلیارد تومن نوشته شده که اگر تنها بر 28000 نفر پرسنل رسمی تقسیم گردد رقمی ماهانه حدود 17 میلیون حقوق برای هر نیروی رسمی بدست می‌آید. آیا واقعاً چنان رقمی امکان پذیر است؟ گیریم حقوق‌ها کم و زیاد دارند یعنی مثلاً کارمندان ساده 8 میلیون می‌گیرد و مدیران 40 میلیون. واقعاً چنین رقمی قابل پذیرش است؟ چرا کمی تحقیق نمی‌کنید؟ این شش تریلیارد فقط متعلق به پرسنل رسمیست؟ پس حقوق 38000 نفر پرسنل قراردادی که به عهده‌ی نفت است از بودجه‌ی جدا گانه و جدای از این شش ترلیارد محاسبه می‌شود؟ یا هر سال بصورت لایحه به مجلس فرستاده می‌شود تا آنجا مجدداً از مجلس بودجه دریافت شود؟

اصلاً تمام عرایض بنده نادرست. شما که اهل قلم و تحقیق هستید بروید تحقیق کنید ببینید حقوق بچه‌های نفت از شمال تا جنوب، داخلی یا عملیاتی چقدر است و بعد آنرا با 6 تریلیارد جناب یوسفی مطابقت دهید. حتی تعداد پرسنل قراردادی را هم در آن لحاظ نفرمایید.

افزایش قیمت سوخت برای افزایش حقوق مدیران ناکارآمد نفتی؟!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. دوست عزیز جناب عباس ی سلام
    بنده در مورد کلی گویی مدیران نفت با شما هم عقیده هستم اما جنابعالی نمیتوانید از وجود بحران مدیریت در نفت کمکان بفرمایید . من خود تا رده معاونت یک قسمت از نفت هم سمت داشتم حتی از طرف دادستان دیوان محاسبات هم احضار شدم برای پرداخت حقوق های نجومی . خوشبختانه بدلیل نظام پرداخت متمرکز در نفت من تبرئه شدم . بنابراین ادم بی اطلاعی نیستم . برادر از مهندسین تلاشگر و زحمت کش عملیات و پروژه که بگذریم که این افراد عمدتا قراردادی و دارای حقوق های پایین هستند نفرات رسمی خصوصا در ستاد واقعا چه گلی به سر نفت و پروژه های توسعه ای می زنند . من خود شاهد بودم عمده ایین نامه ها و مصوبات طوری تنظیم میشد تا خود تنظیم کنندگان از آن بهره مند شده و مشمول میشدند . خروجی دانشگاه نفت ّ مرکز مطالعان انرژی و پژوهشگاه صنعت نفت با خیل مدیران هیات علمی و کارشناسان رسمی چیست ؟ قبول دارید در بسیاری از زمینه ها وظایف مشترک دارند ؟ یادتان هست دستور وزیر برای ادغام این مراکز را هوا کردند ؟ باز هم بگویم ؟

    1
    1
    1. همکار محترم، هموطن عزیز، وقتی مطلبی بنام نفت را تیتر میزنید عمده افراد جامعه برداشتی سراسری از کل نفت را پیدا میکنند. اسم کارمند بانک که به میان آید افکار عمومی جمیعا به سمت وامهای کم درصد و… می افتند. شایسته نیست با بکار بردن کلماتی کلی زحمت و عرق پرسنل بینوا را زیر سوال ببرید. اعتراض بنده به عدد و رقم ذکر شده است تا عرائض بنده مستند گردد. دیگر به فلان قسمت و مرکز هم کاری ندارم. اصلا بحث در مورد بحران مدیدریت در نفت نیست. کلمه نفت در اذهان عمومی بولد است و با تراول و پول پیوند خورده است. اما این چنین نیست. صحبت های شما جرقه ای است در انبار بنزین. نشان از یک از استثنا آوردن و کل را بزک کردن شایسته نیست. حساب دو دوتا چهارتا کردن کار سختی نیست. دو عدد داریم که تقسیم بر هم شود مساله روشن میشود. دیگر صحبت از مدیریت، فلان قسمت، فلان شخص و… اضافاتی بیش نیست. اینقدر مارا نزد اذهان عمومی منفور نفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا