خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ادامه دردسرهای هویتی مازیار لرستانی

همدلی نوشت: چندماه پیش شهره لرستانی که نقش زن ساده و خوش‌قلب ایرانی را بارها در سینمای ایران بازی کرده بود و در نقش‌های زن و مادر هم توانسته بود کارنامه خوبی از خود به جای بگذارد، اعلام کرد که تغییر جنسیت داده وبه جنسیت اصلی خود که سال‌ها پنهان بود، یعنی مرد بازگشته است. او اعلام کرد که از این پس دارای نام مردانه «مازیار» است. خبری که با توجه به حضور لرستانی در سینمای ایران با نقش‌های پررنگ زنانه، باورش دشوار بود. اما اعلام خودش در صفحه شخصی‌اش خبر را تایید کرد و از آن پس بسیاری پرونده شهره لرستانی در سینمای ایران را بستند و پرونده تازه‌ای به نام «مازیار لرستانی» گشودند. 
با این همه او روزهای نه چندان خوبی را می‌گذراند و همچنان با حواشی این ماجرا دست و پنجه نرم می‌کند. این بازیگر از دردسرهایی که « مدام برایش پیش می‌آورند» گله دارد و در گفتگو با ایسنا بخشی از شایعات پیرامون خود را  تکذیب کرد. 
مازیار لرستانی در گفت‌و‌گو با این خبرگزاری، با گله از وضعیت پیش آمده پس از  انتشار خبرهای دردسرساز، با علامت سوالی بزرگ می‌گوید:«نمی‌دانم اینها شوخی‌شان گرفته است!؟ آن موقع که زن بودم حاشیه نداشتم و حالا هم می‌خواهم با آبرو زندگی کنم، واقعا برای من دردسر درست می کنند.»
لرستانی با ابراز گله از وضعیت موجود گفت:«به دلیل انتشار اخبار حاشیه‌ای پس از تصمیمی که گرفتم، به من شناسنامه نمی‌دهند. من به واسطه‌ی همین دردسرها هیچ‌کاری نمی‌توانم انجام دهم.»
لرستانی در پاسخ به این پرسش که آیا در این مدت  با پیشنهاد کاری برای ایفای نقش در فیلم ها و سریال ها مواجه بوده است؟ تصریح کرد: تا شناسنامه نگیرم نمی‌توانم کاری کنم که فعلا به دلیل مشکلات حاشیه‌ای که برایم پیش آمده این اتفاق ممکن نیست.»
او به حاشیه‌های اخیر و اخبار نادرست درباره‌ی ازدواجش اشاره و تاکید می‌کند که هرگونه خبری درباره‌ی ازدواجش را قویا تکذیب می‌کند.
لرستانی چندی پیش نیز با انتشار مطلبی درباره شایعات ازدواجش و همسر و فرزندان و مهاجرت از ایران در صفحه اینستاگرامش به شایعات پایان داد و نوشت: «تمام اقدامات من برای تطبیق جنسیت، قانونی و شرعی است. من هرگز تا به امروز با احدی ازدواج نکرده ام. چون اساسا شرایطش رو نداشتم.»
وی درباره زمان تصمیم خود در رابطه با تغییر جنسیت نوشت:« شروع این تغییرات به سال‌ها پیش برمی‌گردد و اصلا ابتدا به ساکن نبوده و من هنوز در سیکل درمانم و تغییرات، زمان‌بر هستند. من فرزند این آب و خاکم و با آبرو در همین جامعه و کنار همین مردم شریف زندگی و کار می‌کنم و لازم می‌دانم مراتب قدردانی خود را از صیانت صدا و سیما و حراست وزارت ارشاد و قوه قضاییه امور حسبی ،سازمان پزشکی قانونی و …. اعلام کنم.»
لرستانی در سال 69 در رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی فارغ‌التحصیل شد و مدرک کارشناسی ارشدش را در رشته فیلمنامه نویسی سینما از مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی مجتمع فیلمسازی باغ فردوس در سال 1373 دریافت کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا