خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حاشیه‌های ال کلاسیکو به روایت یک نشریه اسپانیایی

ال کلاسیکو شب گذشته با چند حاشیه همراه شد که درگیری سرخیو راموس و لیونل مسی از جمله آن ها بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، بارسلونا شنبه شب در هفته بیست و ششم لالیگا با یک گل رئال مادرید را در سانتیاگوبرنابئو شکست داد تا برای دومین بار در چند روز اخیر برابر رقیب قدیمی اش پیروز شود. این دیدار نیز مانند اغلب الکلاسیکو های برگزار شده حاشیه داشت که در ادامه به آنها اشاره می‌شود.

در لحظات پایانی نیمه نخست سرخیو راموس با دست یک ضربه به صورت لیونل مسی زد. مهاجم بارسلونا بر زمین افتاده بود که داور دستور به توقف بازی داد. ستاره آرژانتینی زمانی که از زمین برخاست با راموس یک درگیری لفظی کوتاه داشت و سپس به داور نشان داد که ضربه بازیکن حریف باعث خونریزی اش شده است. بازیکنان بارسلونا نسبت به این موضوع اعتراض کردند اما داور راموس را جریمه نکرد. از نظر اوندیانو ماینکو این حرکت جریمه نداشت اما به اعتقاد کارشناس داوری آس مدافع مادرید باید اخراج می‌شد.

پس از این ماجرا جرارد پیکه هنگام خروج از زمین در بین دو نیمه به سمت جایگاه تماشاگران نگاه کرد و مسئولان باشگاه مادریدی را نشانه رفت. او چند بار با حرکت دستش چیزی را به آنها گفت.

مدافع بارسلونا از اتفاق بین مسی و راموس ناراحت بود. این برای نخستین بار نیست که پیکه جایگاه مادریدی را نشانه می‌رود. او در ال کلاسیکو چهارشنبه گذشته نیز به آنها چیزی را اشاره کرد.

نیمه دوم هم حاشیه داشت. گرت بیل در این بازی از ابتدا به میدان رفت اما بازی خیلی ضعیفی را به نمایش گذاشت و نتوانست موقعیتی در خط حمله داشته باشد. او از دنیکارواخال حمایت نکرد. مهاجم ولزی در نهایت در دقیقه ۶۱ تعویض شد و در این هنگام هواداران به شدت او را هوکردند. البته عده کمی نیز مهاجم ولزی را تشویق کردند. از طرفی مارکو آسنسیو که به جایش وارد زمین شده بود با حمایت هواداران روبرو شد.

لحظاتی پس از این تعویض ایسکو شروع به گرم کردن کرد که با حمایت هواداران مادریدی روبرو شد. زمانی که هافبک اسپانیایی به میدان رفت هواداران به تشویقش پرداختند. او از سوم فوریه برای مادرید بازی نکرده بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا