خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نظر کریمی قدوسی درباره‌ی علت بی خبر نگه داشتن روحانی و ظریف از سفر اسد

جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد در مجلس در رشته توییتی ادعاهایی را درباره‌ی بی خبر نگه داشتن روحانی و ظریف از سفر بشار اسد به تهران مطرح کرده است که در ادامه می‌خوانید:

‏۱.در شرایطی که جاسوس سیا (جیسون رضاییان) آنقدر به آقای ‎روحاني نزدیک می‌شود که طعم آدامس او را هم باخبر است.

۲.در شرایطی که جاسوس MI6 با مسئول ارتباطات ریاست جمهوری و پسر خواهر آقای روحانی تماس تلفنی برقرار می‌کند.

‏۳.در شرایطی که جاسوس انگلیس و آمریکا، ‎دری اصفهانی که محکومیت قطعی دارد؛ نبض مذاکرات هسته ای در حوزه تحریم پولی و بانکی را با حمایت شخص آقای ‎ظریف به دست می‌گیرد.

‏۴.در شرایطی که ‎نزار زاکا جاسوس محکوم شده آمریکایی با معاون زنان ریاست جمهوری، خانم ‎ملاوردی و برای اجرای پروژه استحاله فرهنگی خانواده ایرانی ارتباط برقرار می‌کند.

‏۵.در شرایطی که جاسوسانی زبده در پوشش فعال محیط زیست همچون سیدامامی و ده نفر دیگر با حمایت اداری معاونین رییس جمهور خانم ‎ابتکار و آقای ‎آشنا، سخت مشغول سرقت و جاسوسی اطلاعات و اسرار کشور هستند.

‏۶.در شرایطی که ‎کاوه مدنی دوتابعیتی جاسوس در حوزه آبی کشور باحمایت دیگر معاون محترم ریاست جمهوری، عیسی ‎کلانتری سمت گرفته و بعد از برملا شدن چهره واقعی‌اش او را از کشور فراری میدهند.

‏نهادهای امنیتی نبایستی سفر ‎بشار اسد رابه اطلاع رئیس جمهور و وزیر امور خارجه میرساندند.اگراین دقت بعمل نمی‌آمد چه بساهواپیماحامل بشاراسد درسفر به تهران وبرگشت به دمشق موردحمله آمریکاورژیم صهیونیستی واقع میشد.وقطعااطلاعات مداری وحفظ وحراست ازاسرار هیچ ناراحتی و استعفایی رابرنمی‌تابد.

انتهای پیام

 

 

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. به نظر می رسد کریمی قدوسی یک نماینده مجلس نیست بلکه [امنیتی] است.
    در هر صورت آدم مسخره ای است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا