خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ذوب‌آهن حریف استقلال در یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا

ذوب‌آهن ایران با تساوی برابر لوکوموتیو ازبکستان به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، از گروه B ذوب آهن ایران از ساعت ۱۸:۳۰ مهمان لوکوموتیو ازبکستان بود که در پایان دو تیم به تساوی 1-1 رضایت دادند و با این نتیجه ذوب آهن با 7 امتیاز و عملکرد بهتر در بازی رو در رو نسبت به حریف ازبکستانی به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کرد.

تک گل نیمه ذوب آهن را مرتضی تبریزی در دقیقه ۲۵ به ثمر رساند. برای لوکوموتیو نیز اسلام تاخائوائف گلزنی کرد.

بدین ترتیب ذوب آهن در گروه A دوم شد و باید به مصاف تیم نخست گروه D‌ یعنی استقلال برود تا شاهد یک بازی تمام ایرانی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باشیم.

دقیقه ۱۷: سنجر شاخمدوف پشت محوطه جریمه ذوب‌آهن صاحب توپ شد و با یک شوت پای راست زیبا دروازه را هدف قرار داد اما شوت او راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه ۲۳: شاگردان امیر قعله نویی پشت محوطه جریمه لوکوموتیو صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و در ادامه حسینی فرصت خوبی برای باز کردن دروازه حریف داشت اما ضربه او با برخورد به تیرک افقی دروازه به زمین برگشت.

دقیقه ۲۵: روی حرکت خوب محمدرضا حسینی و پاس زیبای او، مرتضی تبریزی با دروازه‌بان حریف تک به تک شد و توانست نخستین گل ذوب‌آهن را به ثمر برساند.

دقیقه ۲۹: پاس زیبای یاران لوکوموتیو به درون محوطه جریمه ذوب‌آهن باعث شد سردار میرزایف با مضاهری تک به تک شود و در ادامه با عبور از دروازه‌بان ذوب‌آهن فرصت خوبی برای باز کردن دروازه به دست آورد اما ضربه او را ستاری با یک تکل زیبا به کرنر فرستاد.

دقیقه ۴۴: از پشت محوطه جریمه دروازه ذوب‌آهن را هدف قرار داد و شوت او را مظاهری به کرنر فرستاد.

نیمه دوم

دقیقه ۵۲: محمدرضا حسینی با حرکتی زیبا از میانه های میدان پیش رفت و در ادامه از پشت محوطه جریمه دروازه لوکوموتیو را هدف قرار داد اما شوت او از کنار دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۵۵: اولگ زاتوئف درون محوطه جریمه ذوب آهن روی یک پاس رو به عقب صاحب توپ شد و با یک شوت زیبا دروازه را هدف قرار داد که شوت او تبدیل به گل نشد.

دقیقه ۷۳: لوکوموتیو ازبکستان با ضربه توروپوف به گل رسید که کمک‌داور این گل را آفساید اعلام کرد.

دقیقه ۸۱: سانتر بازیکنان لوکوموتیو روی سر بیگمائف نشست اما توپ این بازیکن با فاصله از کنار دروازه به بیرون رفت.

ذوب‌آهن با پیروزی در این دیدار ۹ امتیازی شد و به همراه الدوحیل از گروه Bصعود کرد. شاگردان قلعه‌نویی باید در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر استقلال، دیگر نماینده ایران قرار بگیرند. دیدار رفت این دو تیم در اصفهان و ورزشگاه فولادشهر و دیدار برگشت در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

لوکوموتیو نیز با این شکست خانگی، ۶ امتیازی  ماند و با باقی ماندن در رده سوم، از صعود به دور بعدی بازماند.

در دیگر دیدار این گروه الدوحیل قطر با یک گل الوحده امارات را شکست داد.

ترکیب ذوب آهن: محمدرشید مظاهری، خالد شفیعی، وحید محمدزاده، محمد نژادمهدی، حمید بوحمدان، میلاد فخرالدینی، محمد ستاری، جوری والسیانی، محمدرضا حسینی، مرتضی تبریزی و استنلی کی‌روش.

ترکیب لوکوموتیو: نستروف، اولگ زاتوئف، اسلام تاخائوائف، موخمدیف، ماخارادزه، ایگور یلیچ، سردار میرزایف، سنجر شاخمدوف، سردار رشیدف، نیوالدو، مارات بیگمائف.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا