خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آیت الله شبیری در دیدار با ظریف: نباید مأیوس شد

آیت الله شبیری زنجانی در دیدار با محمدجواد ظریف، وحدت کلمه و اتحاد مردم را رمز پیروزی مردم ایران در برابر مشکلات دانست و خاطر نشان کرد: امیدواریم اشخاص به تحقق این مسأله کمک کنند و اختلاف‌ها کمتر شود.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از شفقنا، این مرجع تقلید، وعده‌های الهی را تخلف ناپذیر خواند و افزود: هر عملی که با حسن نیت انجام شود نتیجه مطلوب را در پی دارد. وعده الهی پیروزی کسانی است که با حسن نیت و اخلاص به مردم خدمت می کنند.

آیت الله شبیری زنجانی خطاب به وزیر امور خارجه گفت: شاید برخی برای زحمات شما خیلی ارزش قائل نشوند اما کسی که باید برای زحمات شما، ارزش قائل شود خداوند است. اعمال و مجاهدت‌هایی که همراه با اخلاص باشد پیش خداوند محفوظ است.

این مرجع تقلید تاکید کرد: ان شاء الله با سعی و اهتمامی که داشته‌اید و دارید مشکلات تخفیف پیدا می‌کند و امیدواریم که همه مشکلات حل شود. نباید مأیوس شد. کار دست خداست و تدبیر و اراده افرادی که برای مردم و جوامع مشکل ایجاد می کنند در برابر اراده خداوند ضعیف و کوچک هستند.

آیت الله شبیری زنجانی خاطرنشان کرد: دعا برای شما وظیفه ماست و این دعا نیز فقط برای یک شخص نیست بلکه برای همه است؛ « و هذا دعاء للبریه شامل»؛ امیدواریم عنایت خداوند شامل حال این کشور و خدمتگزاران آن بشود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا