خرید تور تابستان ایران بوم گردی

برنامه‌‌ی تهیه‌کننده امیر تتلو در تلویزیون

“در روزهایی که رسانه ملی با مجریانش به تتلو برای رفتار زشت و ناپسندش در کنسرت گرجستان و توهین‌هایش می‌تازد و در آدمیت او تشکیک می‌کنند، محمدحسنی در رسانه ملی برنامه موسیقایی می سازد. در شبکه ۵ که مدیرش مدیر پیشین شبکه افق است و دلصدا هم نام کار موسیقایی قبلی او همزمان با مدیریت در نصر تی وی است!”

خبرآنلاین نوشت: برنامه «دلصدا» یک ویژه برنامه تخصصی موسیقی است که شبکه ۵ جایگزین برنامه ساعت ۲۵ کرده است. یک جُنگ با دکور شیک و اجرای کامران تفتی که خودش هم می خواند و هم اجرا می کند و هم بازیگری اما خب در همگی خیلی از آن چهره‌های شاخص نیست. آنها در جدیدترین برنامه خود، به سراغ رضا صادقی رفته اند که حوالی شب عید مهمان برنامه فرمول یک هم بود. رضا صادقی که اخیرا آلبوم جدیدی منتشرکرده است.

نکته جالب درباره دلصدا اما تهیه‌کننده این برنامه است. میثم محمدحسنی برادر احسان محمدحسنی، رئیس موسسه رسانه‌ای اوج. او که البته به عنوان طراح و گرافیست وارد کار رسانه‌ای شده اما علاقه‌اش موسیقی است و می گوید دوست دارد ستاره‌های این عرصه را که خط قرمز برخی ارگان‌های رسمی هستند، جلب کند.

خودش مردادماه به صبح نو درباره فعالیتش گفته بود:«در قرارگاه خاتم الاوصیا تصمیم بر این شد که ورودی داشته باشیم به حوزه‌های فرهنگی مثل موسیقی و بر همین اساس موسسه نصر تشکیل شد.»

موسسه نصر تهیه کننده کلیپ ویدئوی امیرتتلو برای خلیج فارس بوده که بر روی ناوچه نیروی دریایی ارتش خوانده شد. اصلا از همان زمان بود که تتلو به جریان خاص نزدیک شد و چهره‌هایی چون رسایی، ضرغامی و رائفی پور در باره اش نوشتند.

میثم محمدحسنی درباره جذب تتلو در همان مصاحبه صبح نو اینچنین گفته بود: «اشتباه بزرگی سر قضیه امیرتتلو رخ داد و من به عنوان کسی که واسطه این اتفاق بودم واقعاً ناراحتم. من همان موقع مخالف این موضوع بودم و به نوعی اجبار به این حرکت شدم. امیر تتلو درباره انرژی هسته‌ای و یک موضوع دیگر کاری ساخته بود و سفارش ما نبود. حتی پولی هم به او ندادیم و فقط برایش کلیپ ساختیم. ترانه انرژی هسته‌ای و شهدایی را که خوانده بود تصویری کردیم. انرژی هسته‌ای را روی ناو ارتش ساختیم. البته بعداً دوستان زیرش زدند و گفتند ما قضیه را نمی‌دانستیم! مگر بدون هماهنگی می‌شود روی یک ناو کلیپ ساخت؟! اصلاً چگونه چند روز قبلش با طرف عکس یادگاری گرفتید؟! البته ما از این مسائل گذشتیم. من هنوز پای کاری که کردیم هستم.»

در روزهایی که رسانه ملی با مجریانش به تتلو برای رفتار زشت و ناپسندش در کنسرت گرجستان و توهین‌هایش می‌تازد و در آدمیت او تشکیک می‌کنند، محمدحسنی در رسانه ملی برنامه موسیقایی می سازد. در شبکه ۵ که مدیرش مدیر پیشین شبکه افق است و دلصدا هم نام کار موسیقایی قبلی او همزمان با مدیریت در نصر تی وی است!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا