خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقادات به انتصاب میعاد صالحی به ریاست صندوق بازنشستگی

واکنش‌‌های انتقادی فعالان توییتری به انتصاب میعاد صالحی به ریاست صندوق بازنشستگی کشور را به نقل از کانال تلگرامی دیده‌بان دولت می‌خوانید:

سمیه توحیدلو: ‏یک جوان از تیم آقای یامین‌پور و مدیر قبلی رادیو قرآن (میعادصالحی) با حکم آقای شریعتمداری رییس صندوق بازنشستگی شد.صرفنظر از رویکرد سیاسی، جوانگرایی خوب و ضروریست اما برخی از مشاغل حساسیتشان و ریسک‌های تصمیم گیری در آنها نیاز به علم و تجربه توامان دارد.

سید صادق حسینی: ‏قدیم‌تر یک نوع ریش؛ معروف بود به:
همراه با مردم؛ هم‌گام با مسئولان!
نقل آقای شریعت‌مداری؛ وزیر کار است که؛ ۲ معاونت اداری را به اصلاح‌طلبان داده و ۲ بنگاه پول‌دار را به اصولگرایان.
برنامه داشتن؛ برای آینده‌ی بعداز دولت روحانی؛ شرط تدبیر است!

بهروز شجاعی: ‏اینکه آقای ‎#شریعتمداری وزیر محترم کار و رفاه اجتماعی در انتصابات خود به ‎#جوانان توجه دارند بسیار خوب و پسندیده است، امروز هم آقای سید ‎#میعاد_صالحی از جوانان متدین و ‎#اصولگرا و رییس سابق ‎#شبکه_قرآن را به عنوان مدیرعامل ‎#صندوق_بازنشستگی_کشوری منصوب کردند!

مرتضی ناعمه: ‏جوانگرایی اینجوریه که کمی تحصیلات داشته باش، رفیق دومادمون هم باش باقیش حله

ابراهیمی سوته: ‏توجه داشته باشید آقای ‎#شريعتمدارى فرمودند جوان متخصص همراه دولت !!!
جوان که هستند تخصص هم دارند و احتمالا اصولگرایی هم یعنی همسو با دولت !!!

میلاد فدایی اصل: ‌‌‎گویا روحانی دولت وحدت ملی ۱۴۰۰ رو داره از حالا تشکیل میده

بابک کاظمی: ‌‎جوانان اصلاح طلب صرفا ‎#کولبر انتخاباتی بودند یا بعبارتی فرزندان براتعلی بودند که بخاطر زیاد بودن تعداد شان موقع کار دعوت می‌شدند اما موقع پلو خوری بخاطر اینکه تعدادشان زیاد بود دعوت نمی شدند.

علی امینی: ‏چه ربطی داره کلا ؟ تخصص نمیخواد این‌کار

عبدالله مشکانی: #تامین_اجتماعی بزرگترین سازمان‌ #مدیریت_دارایی مبتنی بر علوم #مالی‌اقتصادی است
امروز #سید_میعاد_صالحی با مدرک مهندسی شریف بدون کوچکترین دانش #مالی‌اقتصادی به مدیریت این سازمان #مصیبت_زده منصوب شد.
جناب #شریعتمداری باید در مورد این انتخاب‌ به #بازنشستگان و افکارعمومی پاسخگو باشند.

مدیر سابق شبکه قرآن مدیرعامل صندوق بازنشستگی کل کشور شد

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. لینک رزومه علمی و اجرایی ایشون در این صفحه موجود است:
    http://pe.iust.ac.ir/page.php?slct_pg_id=18358&sid=79&slc_lang=fa

    قائم مقامی هلدینگ صنایع معدنی صندوق بازنشستگی کشوری، عضویت در هیئت مؤسس و هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی، عضویت در هیأت مدیره صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک، سرپرستی طرح‌های صنایع نوین وزارت صنعت، معدن و تجارت، مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور صنایع پیشرفته (دردولتهای دهم و دوازدهم)، مشاور علمی و فناوری وزیر کار، مشاور معاون رئیس جمهور و ریاست بنیاد ملی نخبگان در امور نخبگان و استعداد‌های برتر، عضویت و دبیری کمیسیون نخبگان شورای عالی انقلاب فرهنگی، عضویت در کمیته استعداد درخشان وزارت علوم و عضویت در کمیته نگارش سند راهبردی کشور در امور نخبگان و عضویت در شورای توسعه فرهنگ قرآنی شورای عالی انقلاب فرهنگی

    6
    2
  2. دوستان از کجا فهمیدند ایشون کوچکترین تجربه مالی و اقتصادی نداره
    هم رزومه را دقیق بخونید هم فیلم اولین مصاحبه ایشان با خبرگزاریها را ببینید
    اگر میخواهید یک نفر را بکوبید لااقل تابلو نباشه!

    6
    2
  3. صندوق بازنشستگی یک سازمان با کارکردی اقتصادی، اجتماعی ، فرهنگی است ، که در رزومه آقای صالحی همه این موارد دیده میشه
    همچنینن با توجه به لزوم تغییر رویکرد فعالیت های صندوق از بنگاه داری، آنهم بنگاه‌های زیان ده به سرمایه گذاری در حوزه های دانش بنیان… لزوم حضور نخبگان و مدیران آشنا با ادبیات صنایع هایتک در رأس صندوق لازم و ضروری است که با توجه به سابقه آقای دکتر صالحی به نظر انتخاب بجایی است

  4. انتصاب سید میعاد صالحی به مدیر عاملی صندوق بازنشستگی امور کشوری؛ افراط درتعمیم جوان گرایی! به سازمانهایی نظیر سازمان مذکور، نوعی کج فهمی از جایگاه سازمان بازنشستگی و نادیده انگاری استعدادهای جامعه بازنشستگی است. جریان نخبه سازی و نخبه نمایی بدون در نظر گرفتن بستر نامناسب و ناعادلانه توزیع فرصتها و شناسایی نیروها بویژه در سازمان بازنشستگی، توهین به بازنشستگان وتداوم ظلم و انزوای بالاخص علیه افرادی است که علیرغم زحمات و تجارب ارزنده در زمان اشتغال، مکرر مورد سوء استفاده و استثمار مدیرانی که باغصب مناصب، جایگاه خود را تثبیت نموده ونیروهای متعهد و توانمند بسیاری را با تنزل جایگاه و حقوق اندک بازنشسته کرده و موجب استمرار جریان ناعادلانه زمان اشتغال به بعد بازنشستگی شده اند. در چنین شرایطی با کدام تجربه مرتبط و همدردی ممکن! میتواند انتصاب مذکور صحیح و بجا باشد؟!

  5. وقتی شناخت صحیح و دقیقی از استعدادهای جامعه بازنشستگی وجود ندارد و گمان میشود در کشور قحط الرجال است و یا ایشان سرآمد و اصلح از دیگران هستند،و درد دل بسیاری ستمدیدگان نظام اجرایی کشور را در زمان اشتغال و بعد بازنشستگی واقف نیستید، با اظهارت غیر دقیق خود بر این روند ظالمانه ، صحه نگذارده وخود راصاحب نظر نپندارید.

  6. ای بابا نشد یک وزیر روحانی یک کار درست انجام بدهد همه تشویقش کنند، آقاجون نگاه کنید نفر قبلی ایشون کی بوده ، مدرکش چی بود ، چگونه انتخاب شده و لابی رئیس قبلی صندوق بازنشستگی علیرغم بازنشستگی برای ماندن از طریق آقای ربیعی وزیر معزول جواب نداد و بالاخره رفت تا یک نیروی جوان حداقل شایسته در مدرک تحصیلی اخذ شده و با انگیزه برای فعالیت سرکار بیاید. امیدوارم نیروهای صندوق همگی در جهت موفقیت رئیس جدید تلاش نمایند تا این انتخاب بعنوان الگوی انتخابات آتی کشور قرار گیرد نه اینکه از روز اول معرفی ایشان و هنوز اقدامی نکرده با شانتاژهای خبری و ایجاد جو روانی در هلدینگ های زیر مجموعه نسبت به آینده این تصمیم گیری مردم مصیبت زده علی الخصوص بازنشستگان محترم را بدبین نمایند.
    جوانان از ابتدای انقلاب نشان داده اند اگر به آنها اطمینان شده و فرصت لازم داده شود می توانند کارهای خارق العاده ای انجام دهند.
    به ایشان هم توصیه می شود همانند آقای وزیر در دیگر مسئولیت های صندوق از ترکیب نیروی جوانی و مشاوره افراد با تجربه و کار بلد استفاده نمایند و از گردوخاک باجگیران نهراسند تا به امید خدا در این مسئولیت خطیر موفق باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا