خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درخواست تعویق کنکور ارشد هفته‌ی آینده بررسی می‌شود

/ سخنگوی سازمان سنجش خبر داد /

جمعی از داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد در حال جمع‌آوری درخواست تعویق این آزمون به علت وقوع سیل در بعضی شهرهای کشور هستند. حسین توکلی، سخنگوی سازمان سنجش در این مورد گفت این درخواست هفته‌ی آینده در این سازمان بررسی خواهد شد.

توکلی به خبرنگار انصاف نیوز گفت: «قبل از این هم در مواردی مثل زلزله، سازمان سنجش مساعدت‌هایی داشته است. یکشنبه‌ی هفته‌ی آینده جلسه‌ای برگزار خواهیم کرد، در صورتی که چنین درخواستی به سازمان رسیده باشد این موضوع در این جلسه بررسی می‌شود.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. خیلی خوب میشه اگر به فکر هم میهنامون باشیم و اینکه خیلی ها که درس خوندن و به خاطر سیل این مدت از نظر روحی روانی و مادی اسیب دیدن بتونیم یکی از درداشونو لااقل کم کنیم که اونا هم بتونن کنکور بدن

    105
    16
  2. تقدیر و تشکر از خبرنگاران منصف ((انصاف نیوز)) که بعنوان اولین خبرگزاری، پیگیر مطالبه چند هزار نفر داوطلب کنکور ارشد شدند.

    93
    13
  3. بايد منتظر چه اتفاقي ديگه باشيم كه تا ما رو درك كنند؟
    ديگه بايد چجوري آسيب ببينيم تا ما رو ناديده نگيرند؟
    از لحاظ رواني نابود شديم

    67
    3
  4. سلام و درود
    اکثراا بخاطر این دوس داریم عقب بیوفته که میخواییم کاستی هامون رو جبران کنیم! ینی فرصت داشتخ باشیم واسه یه مرور دیگه!و بخاطر همین موافق تعویق کنکور هستیم. و حمایت از سیلزده بهانه س…
    یه کمپین راه انداخته شده هرکی به خاطر خوش رای داده، فردا که گفتن امکان تعویق وجود نداره و به خاطر گل روی شماهایی که حمایت کردین و انقد به فکر رقیباتون هستین باشه از جیب خودتون به این مناطق سهمیه تعلق میگیره!!!
    اون موقه دیگه واسه گریه دیره!!!
    فقط امیدوارم که سهمیه تعلق نگیره. ینی کنکور امسال لغو بشه ولی سهمیه نه!

    47
    77
    1. یتی چرا باید بی تدبیری مسئولین بادر کمک به سیل زده ها با احتمال دادن سهمیه و بی عدالتی جبران شه چرا بی تدبیری مسئولین باید با بی عدالتی جبران شه ما چه گناهیی کردیم ک سهمیه نداریم

      14
      6
    2. سلام
      تغییر زمان کنکور ارشد در برنامه شخصی من مشکل سازه ولی من موافق تغییر زمانم چون اینکار فقط یک نماد همدلیه و این تایم اضافی به همه تعلق میگیره کسی که خونده ک قطعا زمان بیشتری نمیخواد و کسی که نخونده یکماه چندان موثر نیست براش . امیدوارم دوستان مخالف رضایتشون از این نباشه که تعدادی از کنکوریها با مشکلات فعلی پیش امده دیگه رقیب محسوب نمیشن و فرصت بهتری نصیب بقیه شده باشه. درکنار هم باشیم .همدل تر باشم. جامعه فعلی ما نیازمند حمایت جمعی همه ماست هرچند کوچک به اندازه سهم خودمون دینمونو ادا کنیم.

      31
      2
    3. کاملا باهاتون موافقم. خیلی صادقانه گفتین و متاسفانه حرف راست تلخه. دورو بر خودم خیلی ها هستن که رک گفتن از تنبلی و نخوندنه که میخوان کنکور عقب بیفته و اصلا تئ منطقه ی سیل زده هم نیستیمم ما، حالا تو اینترنت همه ژست انسان دوستی میگیرن. حرف حق تلخه.

      6
      11
  5. میشه با یکی دو ماه تعویق زمان کلی به کسایی که درگیر شدن این مدت و نتونستن اونطور که برنامه ریزی کرده بودن درس بخونن و جمع بندی کنن کمک کرد. قطعا کسایی هستن که اگه امسال نتونن برن دانشگاه درگیر سربازی و هزار داستان دیگه میشن و مسیر زندگیشون به کل عوض میشه…امیدوارم این حرکت در نهایت به نتیجه برسه؛

    54
    11
  6. با سلام. ممنون از توجه شما. لطفا این موضوع رو حتما پیگیری کنید. واقعا ما به یک زمان بیشتری نیاز داریم برای مطالعه. کاش همون بهمن ماه ارشد برگزار بشه نه توی اردیبهشت که واقعا تایم فروردین همه زحماتت رو هدر میده.امیدوارم مسئولین هم رسیدگی کنن.

    31
    11
  7. ‫سوال من مشخص است‬
    ‫چند نفر از افراد شركت كننده در كنكور ارشد ، ساكن شهرهاى سيل زده اى هستند كه آسيب تخريب كننده اى ديده اند؟‬
    آيا اين كمپين براي حمايت از سيل زدگان است؟ يا براى خريد وقت براى آنانى كه فرصت مطالعه رو مديريت نكرده اند و امروز در حال تبليغ درخواست تعويق كنكور در كانال هاى دانشگاهى مختلف هستند؟
    يك سر به كانال هاى دانشگاهى پر از پيام هايى با مضمون” بريم امضا كنيم بندازيم عقب بتونيم دوماه بخونيم سفر بوديم” اين حمايت از سيل زدگان است؟
    ‫طبيعتا بقيه ٧٣٠ هزار شركت كننده كنكور هم حق و حقوقى دارند
    اگر اين آمار در برابر ديگر شركت كنندگان ناچيز باشد ، تضييع حقوق ديگر شركت كنندگان نيست؟

    24
    62
    1. شما با این حرفت داری همه ی امضا کنننده ها رو زیر سوال میبری هدف خیلیا کمک به بقیه بوده.. حالا یه سری به این علت امضا کردن به بقیه ربطی نداره لطفا منصف باشید. و خوب بقیه رو بخواین کسی که تا الان خوب نخونده این یه ماه هم نمیخونه خیالت راحت رقیبات زیاد نمیشن برادر.

      18
      1
    2. تمام داوطلبین حق دارند در شرایطی عادلانه و برابر در کنکور رقابت کنند و تعدادشان مهم نیست! اگر شهر خودتان نیز سیل زده بود و مال و عزیزانتان آسیب دیده بودند باز هم اینگونه نظر می‌دادید؟

      20
      2
    3. تعویق زمان کنکور به هیچ وجه تضییع حقوق کسی که خوب برنامه ریزی کرده نیست. استدلال شما برای این موضوع صرفا اینه که افرادی که تا الان خوب نخوندن ممکنه از شما سبقت بگیرن و این رو ظلم به خودتون میدونین. همه اینا رو بدون در نظر گرفتن سیل زده ها عرض کردم تا صرفاً باطل بودن حرف جنابعالی رو گوشزد کنم.
      درمورد آماری هم که فرمودین باید بگم صرفا دانشجوهایی که در اون استانها هستن رو در نظر نگیرین. هزاران دانشجوی ساکن گلستان، لرستان، فارس، خوزستان و… هستن که در استانهای دیگه مشغول به تحصیلن و طبیعتا در تعطیلات عید در منزلشون بودن.

      11
      3
  8. سازمان سنجش باید هرچه سریعتر در این مورد تصمیم گیری کند چون این کنکور برای هزاران نفر اهمیت فوق العاده ای داره. نباید هفته قبل از کنکور نسبت به تعویق آن اقدام کنند. ما منتظر اعلام سریعتر تصمیم مسولین سازمان سنجش هستیم

    24
  9. بیاین یکم منطقی به این قضیه نگاه کنیم،
    این کمک حتما به نفع سيل زده ها هست و فرضیه ای با این مضمون که بقیه داوطلبا دارن برای خودشون وقت میخرن کاملا باطله!
    کسی که یک سال وقت داره و درس نمیخونه مطمئنا تو همون وقت اضافه هم نمیخونه و این زمان گرفتن از سنجش فقط بُعد روانيشونو ارضا ميكنه وگرنه در هر شرايطي همون آش و كاسه هستن!!! از اون طرف، کسی که زحمت کشیده چه وقت اضافه بدن چه ندن نتیجه می گیره، پس خودتونو درگیر این جو بیخود نکنین،
    وقت اضافه قطعا کمک به سیل زده هاست.
    موفق باشيد.

    23
    2
  10. با سلام
    متاسفانه در زير كامنت هاى همين پست هم ميشود ديد كه يك سرى از هموطنان كه خوشبختانه صادق بوده اند،گفته اند كه به خاطر كمبود وقت خودشونه كه حامى تاخير كنكور هستند نه مصيبت دردناكى كه مردم شريف سيل زده وارد شده است.
    ما درك ميكنيم كه شرايط حمايتى از مردم شريف سيل زده ايجاد بشود اما اينكه كنكور به تعويق بيفتد ظلم به من و امثال منى هست كه چندين ماه از زندگى رو به پا كتاب و كتابخانه گذرانده اند

    4
    16
    1. دوست عزیز شرایط حمایتی که میفرمایید راهی غیر از سهمیه یا تعویق کنکور نیست میدونید اگه بخوان سهمیه بگیرن چون جاهای زیادی زیادی سیل اومده و هنوز معلوم نیس باز کجا بیاد چقدر تعدادشون زیاده؟؟؟ سهمیه دادن بیشترین ظلم در حق شما و بقیه س….
      در ثانی سیل شیراز نصف سیل زده ها غیر بومی بودن و نمیشه سهمیه بندی کرد
      بله درسته سخته کنکور برای مایی که زود شروع کردیم عقب بیوفته ….اما در مقابل سختی سیل زده ها قابل مقایسه نیست مطمئنا اونام هم هدف داشتن هم زحمت کشیدن این بی انصافیه یه ماه طلایی جمع بندی رو از دست بدن…..و اینکه نمیشه دوبار کنکور گرفت امتحان دانشگاه که نیست….سخته ولی نمیشه نادیده بگیرمشون پس تعویق کنکور تنها راهه

      17
      1
  11. ضمن همدردى با هموطنان عزيزى كه درگير جدل با خشم طبيعت و سيل بودند چند نكنه هست
    ١) شما براى تعويق هر ازمونى در كشور ما كمپين ايجاد كنيد بلافاصله افرادى كه فرصت ها رو از دست داده اند،بلافاصله با بهونه اي شروع به حمايت از كمپين تعويق ميكنند
    ٢) كامنت ها شما به عنوان تنها خبرگزارى كه اين مساله رو كار كرديد ،معيار سنجش خوبيست.
    سه گروه حاضرند؛ الف) اكثريتى كه درس نخوانده اند و حالا دعا ميكنند تعويق بيفتد و از مردم سيل زده سو استفاده ميكنند ب) آن هايي كه تمام عيد و ايام قبل از آن را با برنامه ريزى مطالعه كرده اند ج) اقليت هم وطن عزيزى كه شركت كننده واقعى و سيل زده است و به درستى كه به سختى هاي ايجاد شده اشازه كرده است
    حال كنكور چه كسانى خواهان تعويق كنكور ارشد هستند؟ سيل زدگان؟ يا درس نخوان ها؟

    6
    8
  12. به تعویق انداختن کنکور بدترین اتفاق ممکن میتونه باشه
    برنامه ریزی ۹۵ درصد افراد شرکت کننده بهم میریزه
    کسایی که نخوندن دارن حمایت میکنن وگرنه کسی دلش به کنکوریایی که سیل زدن نسوخته
    اگه این اتفاق بیوفته واقعا برای سازمان سنجش متاسفم که برای خودشیرینس هرکاری میکنه

    5
    18
  13. والا به ما وعده دادند ولی هنوز کمکی نکردند. تمام محصولاتمون از دست رفتند. چیزی از خانه و مغازه عموهایم باقی نمانده است. لااقل آزمون عقب بیفتد تا ببینیم چه بر سرمان آمده است. به خدا سرنوشت من و پسرعموهایم به این آزمون وابسته است و یکسال برایش زحمت کشیده ایم ولی حالا نگران خانه و مال از دست رفته مان باشیم یا فکر کنکور؟ مسئولین بی رحمی نکنند.

    19
  14. مطمعنا حمایت از افراد سیل زده کار پسندیده‌ای است.ولی اگه بخاطر اینکه جمع‌بندی نکردین دنبال وقت اضافه میگردین به این نکات دقت کنید:
    1.کنکور یک رقابته.این زمان اضافه همانطور که میتونه احتمالا برای شما مفید باشه، مطمعنا برای رقیباتون هم مفیده
    2.تعویق کنکور احتمال لو رفتن سئوالها رو زیاد میکنه،این موضوعیه که خود سنجش هم میدونه ،پس احتمال داره به این مناطق سهمیه بده(که احتمالا شما دوست ندارید)

    5
    5
  15. سلام به همه ی دوستانی که اینجا نظرشان را اعلام میکنند.
    پیرو فرمایش دوستانی که فرمودند برخی به دلیل منافعشان خواهان تعویق کنکور هستند باید عرض کنم که ما در مقام قضاوت نیستیم که بگوئیم همه ی اشخاصی که موافق هستند به فکر منافع خودشان هستند چون از نیات این افراد اطلاعی نداریم.
    به باور من اگر یک نفر هم پیدا شود که موافق همچین موضوعی باشد چون شخصا درگیر سیل بوده است،عدالت آموزشی حکم میکند این موضوع در دست بررسی قرار گیرد چون حق آن یک نفر به دلیل درگیر شدنش با سیل ضایع شده است.
    مطمئنا با تعویق آن ما چیزی را از دست نمی دهیم ولی این افرادی که خود و خانواده شان درگیر این اتفاق بودند یکی دیگر از امیدهایشان ناامید میشود و این عدالت نیست.
    خوب است که توان همدلی را در خود بوجود آوریم و شرایط این عزیزان را درک کنیم.
    با سپاس

    9
    1
  16. به نظر بنده درک سیل زدگان در اولویت قرارداره تا اینکه ما به زمان بیشتری که دیگران هم میتونن ازش استفاده کنن فکرکنیم، در نهایت همه ما اززمان یکسانی برخورداریم برای مطالعه. خواهش میکنم خودتون رو چند لحظه جای کسانی بزارید که الان درگیر سیل هستند.

    18
  17. قبلا هم در شرایط مشابه مثل زلزله سازمان سنجش مساعدت داشته و اگر هم چنین اتفاقی بیوفته نبایست تعجب کرد!
    به راه اندازی چنین کمپینی علاوه بر اینکه نتیجه اش ممکنه موافقت باشه میتونه منجر به تعلق گرفتن سهمیه برای افراد سیل زده نیز باشه!
    البته یه نکته دیگه هم هست و اون اینه که زمان زیادی تا کنکور باقی نمونده و تصمیم گیری خیلی سخته
    امیدوارم هر چی به صلاحمونه اتفاق بیوفته
    من خودم به شخصه داشتم مرور میکردم تا اینکه امروز خبر رو شنیدم و اصلا شل شدم…

    6
    1
  18. خیلی خوب میشه اگ به تعویق بیفته چون خیلیا به دلیل وقایع اخیر از لحاظ روحی ضربه خوردن و امادگی کنکور رو اگر هم قبل وقوع سیل داشتن از دست دادن
    بیایمو همدل با مردم و کمی به فکر مردم هم باشیم

    10
    3
  19. واقعا تعدادی محدودی از بچه های کنکور توی این استانها هستن . میتونن به این استانها سهمیه اختصاص بدن نه زمان کنکورو تغییر بدن . خیلی ها از جمله خودم اگر زمان کنکور عوض بشه نمیتونم کنکور بدم چون اینجا نیستم و از قبل روی این زمان اعلام شده حساب کردم.

    6
    7
  20. اینایی که میگن سهمیه بدن… بهتره!!!! فکر کنم نمیدونن که ظرفیت خیلی رشته ها توی ارشد خیلی کمه مثلا ظرفیت یک شاخه از الکترونیک امیرکبیر سال 96 فقط 4 نفر روزانه بود! اونوقت همین چهارتا جا هم بیاد با سهمیه پر بشه؟؟؟؟؟

  21. با نظر آقاي محمد علي كريمي كرمانشاهي كاملا موافقم. اگه بحث حمايت از هم وطناي سيل زدمون هستش نظر سنجي فقط از بين همونا باشه نه كمپيني كه من خودم خيلياشون رو ديدم و ميشناسم كه ميدونم تا الان يك كلمه درس نخوندن و منتظرن اين تعويق اتفاق بيفته بلكه شايد يه تكوني به خودشون بدن!!! بله قبول دارم كه عده اي از روي دلسوزي و حمايت در اين كمپين شركت ميكنن اما چرا انقدر بي تدبيرانه بستر سو استفاده از درد و بدبختي ديگران رو براي اون آدمايي كه تا حالا كاري نكردن و الان سه هفته مونده به كنكور هم نميشينن درس بخونن و دنبال فرصت خريدن به بهونه هم وطناي سيل زدمون هستن رو ميديم؟ اينايي كه ميگم رو به چشم ديدم قضاوت نيست! و فكر اينم بكنيم كه عقب افتادن كنكور وقتي ٣ هفته مونده تا كنكور اعلام بشه به خيلي ها ضرر ميرسونه برنامه خيلي ها رو بهم ميريزه و اينجا ديگه بلاي طبيعي نيست كه به اين افراد ضربه زده!
    و يه چيز ديگه كه برام سوال شده اينه كه عده زيادي از سيل زده ها كه آسيب جدي ديدن شهرشون زير آب رفته عزيزانشون رو از دست دادن واقعا كمك و حمايت ازشون اينه كه يكي دو ماه وقت واسه درس خوندن بهشون بديم؟

    5
    8
    1. من شخصا یکی از دوستان لرستانیم قشنگ سه هفتس درگیر سیل و خساراتشه و شخصا میخواد کنکور عقب بیفته شماها یک سری خودخواه هستین من به‌خاطر اون امضا کردم و بس. متاسفم واستون

      20
      2
  22. بنظرم دو هفته ب تعویق بیفته حق کسی هم ضایع نمیشه… دوره جمع بندیه….بهتر از سهمیه است.بچه های ک درگیر سیل شدن هم میتونن البته اونایی ک واقعا خوندن….

  23. هرچقدر عقب بیوفته با این واسه من به شخصه مشکل سازه اشکال نداره اما واقعا سهمسه دادن نابودمون میکنه چون اینقدر سهمه های دیگه هست دیگه وا ویلا میشه واسه ما ادمهای عادی

    10
  24. با سلام خدمت دوستان
    بنده در این ترم 4 پروژه سنگین دارم و حتی با برگزاری کنکور در 5 اردیبهشت وقت کم دارم بنابراین با برگزاری کنکور در احتمال 25 خرداد برنامه ترم من نابود میشه
    در ثانی من فکر میکنم کسانی که خواهان تاخیر کنکور هستتد اکثرا به دنبال زمان بیشتری هستتد وسیل بهانه است و شاید اکثر در مناطقی به جز مناطق سیل زده هستند.و به نظر شما گناه من و امثال من در این وسط چیه؟

    1
    2
  25. با اینکه درحق عزیزان سیل زده ظلم میشه،اما من حاضرم کنکور همون زمان خودش باشه اما سهمیه ای اعمال نشه.سال گذشته که برای اولین بار و همزمان با دانشگاه کنکور دادم،دوستانی داشتم که یک هزارم منم درس نخوندن و میتونم بگم عملا هیچی نخوندن اما به واسطه ی سهمیه ای که داشتن،رتبه هایی اوردن که من با یکسال تلاش و زحمت درکنار دانشگام نتونستم.تو کنکور ارشد با یکماه به تعویق افتادن،هیچ کسی نمیتونه کاری از پیش ببره،اونایی که خوندن فقط مرور دوباره ای میکنن و اونایی که تا الان نخوندن یا کم خوندن با این یکماه همه کاستی هاشون بر طرف نمیشه.
    امیدوارم اگر قرار بر تغییراتی باشه ،منصفانه انجام بشه وگرنه اعمال سهمیه ی بیشتر عملا جایگاه دانشگاه برای متقاضیان عادی رو به حداقل یا صفر میرسونه

  26. با احترام ب تمامی نظرات ولی من مخالفم چون یه عده تنبل به بهانه سیل میخان کنکور عقب بندازن.خیلیا برنامه ریزی هاشون عقب میفته .پس اونایی که این مدت زحمت کشیدن و استرس داشتن چی .همش منتظر ششم اردیبهشتیم.بعد اون کلی برنامه داریم خیلیا آزمون استخدامی میخان شرکت کنن.اصلا شاید اتفاقات بدتری رخ بده.لطفا احساسی رفتار نکنیم.همه فقط بخاطر خودشون کمپین رو امضا کردن که تنبلیشونو جبران کنن‌.تعداد افراد شرکت کننده اون مناطق هم کمتر از داوطلبان دیگه س.مخالفین هم حق اظهار نظر دارن.ممنون

    1
    1
  27. سلام
    دوستی به نام مریم فرمودند کسانی که خانه شان زیر آب رفته و عزیز از دست دادند ،کمک بهشون اینه که مدت زمان برای کنکور بهشون بدیم؟
    خانم مریم،خوب است بدانید در استان من یعنی خوزستان از دیروز دستور تخلیه ی ۲شهر و ۲شهرستان و بیش از ۱۰۰روستا را داده اند و وضعیت این استان بحرانی ست.
    اینها هنوز عزیز از دست نداده اند اما خانه هایشان را که محل امن مطالعه شان است ترک کرده اند و تعدادی از اینها کنکوری یا دانش آموز هستند ،چه بسا بتوانند بعد از اتمام این تنش ها مطالعاتشان را ادامه دهند و حداقل سربار همه ی این خسارات و نگرانی ها از هدف شان دور نمانند.
    من شخصا یکی از این افراد را که ساکن یکی از این روستاها هست و دانشجوی زرنگی هم هست می‌شناسم که متاسفانه به دلیل این شرایط و حفظ جانش مجبور به ترک خانه اش شده و زیر چادر به آنها اسکان داده اند و از دوران جمع بندی اش از ۶فروردین فاصله گرفته.
    خوب است بتوانیم خودمان را جای این افراد بگذاریم و توان همدلی داشته باشیم.
    با سپاس

  28. من از کرمانشاه دارم حرف میزنم، جایی که زخم کهنه جنگ و زلزله رو داره و الانم درگیر سیل شده به شخصه چندین روز ام که باید صرف مرور میشد صرف ساختن سیل بند شد. من با هر نوع سهمیه مخالفم، اما تعویق زمان کنکور میتونه منو و امثال منو به مدار کنکور برگردونه.

  29. دید منفی و توهین به دیگران همیشه باید توی این کشور دیده بشه!!!
    اول این که ۲۰ استان درگیر سیل بودن پس مطمن باشین تعداد متوسطی نباشه قطعااا کم نیست و حجمی هست که نمیشه نادیده گرفت.
    بنده هم از کسانی هستم که از تابستان شروع کرده بودم
    و به قول بعضی از مخالف ها از کلی کار و زندگیمون زدیم و برای بعد از کنکور برنامه ریزی داشتیم.
    واسه یه بار هم که شده حداقل توهین هاتون رو توی ذهنتون نگه دارین، این اتفاق خیلی ساده میتونست برای من و شما بیفته و ما الان درگیر جمع کردن زندگی از دست رفتمون میشدیم، اون وقت هر چقدر هم سعی میکردیم خودمون رو جمع کنیم تلاش چندین ماهمون مطمن باشین نتیجه نمیداد.
    امیدوارم اتفاقی که به نفع همه باشه پیش بیاد ولی فعلا منطقی ترین راه تعویق هست به نظر من.
    مهربون باشیم و صبور.

    6
    1
  30. اگه به تعویق نندازن شر سنگینی برای سازمان سنجش درست میشه. واقعا اگه عاقل باشن حداقل ماه تاخیر میندازن. اونایی که فکر میکنن دارن ضرر میکنن با این مغزشون بهتره اصلا کنکور ندن چون کش دادن زمان برای همه یکسانه. من فکر میکنم مخالفان تعویق کنکور موسسات کنکور هستند که به دلایل مختلفی از این اتفاق ضرر میکنن. دادن سهمیه هم کاملا کار غلطیه.

    8
    1
  31. واقعا کمتر از ۲هفته مونده به کنکور وقت این تصمیم گیری ها نیست، کاش اجازه بدن به موقع برگزار بشه کنکور. اختصاص سهمیه یه سیل زده ها کافیه دیگه

    1
    3
  32. چرا اذیتمون میکنن؟ الان وقت خوندنه نه استرس که کنکور کی برگذار میشه. چرا زودتر تکلیفمونو مشخص نمیکنن؟ بخدا من دوهفته است درست حسابی نخوندم. همش سرم تو اخباره. الان نه تنها سیل زده ها آسایششون بهم ریخته که الان آسایش روانی ما رو هم بهم ریختن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا