خرید تور تابستان ایران بوم گردی

طنز | گزینه‌های شگفت‌انگیز مربیگری تیم ملی

روزنامه ایران نوشت: «متأسفانه فدراسیون فوتبال در یک رقابت نفسگیر با رئال مادرید نتوانست زیدان را به عنوان سرمربی تیم ملی در اختیار بگیرد. حالا با توجه به اینکه چند ماهی است که تیم ملی بی‌صاحب مانده و آقای تاج خودش برای خودش می‌رود بازی تدارکاتی هماهنگ می‌کند، می‌خواهیم چند گزینه را به‌ عنوان سرمربی تیم معرفی کنیم تا روز بازی تدارکاتی با کره‌ جنوبی باز مجبور نشویم هومن افاضلی را روی نیمکت بنشانیم.

بدون هیچ تردیدی، پدیده امسال کشور، حسینی بای گزارشگر توانمند صداوسیماست. ایشان اخیراً نشان دادند، غیر از اینکه می‌توانند در جلسه کنکور تمرکز شرکت‌کنندگان را به هم بزنند، این توانایی را دارند که با فرو رفتن تا کمر در آب به‌ عنوان بمب رسانه‌ای کشور شناخته شوند. حسینی‌ بای پتانسیل‌های بیشتری دارد و ما فعلاً فقط از ظرفیت فعلی‌اش استفاده کردیم. شاید بگویید که او سابقه ورزشی ندارد. باید به شما بگوییم ما که عکس و فیلم کمتر دیده شده حسینی‌ بای را با شلوار خیس دیدیم، دو روز دیگر، احتمالاً عکسش با شورت ورزشی هم منتشر می‌شود. حُسن اصلی حسینی‌ بای، قیمت پایینش نسبت به کارلوس کی‌روش است و به گفته منابع موثق اگر حق مأموریتش را سی هزار تومان بیشتر کنید، بر خلاف کی‌روش در شهرستان‌ها هم حاضر می‌شود تا بازی تیم‌های باشگاهی را تماشا کند. بقیه کارها مثل ارنج تیم، خرید لباس و اسپانسر و… را هم که رئیس فدراسیون خودش انجام می‌دهد.

گزینه دیگر ما دکتر بشیر حسینی داور توانمند مسابقه عصر جدید است. بشیر حسینی مرتبط‌ترین آدم به فوتبال در کشور است، یعنی اگر مدیران شبکه سه بخواهند هر کسی به هر چیزی خیلی ربط دارد. اصلاً شاید همین انتخاب باعث شود که یک ستاره مربعی بیاید اسپانسر تیم ملی شود و ما بیست‌وچهار ساعت پخش مستقیم بازی‌های تیم ملی را در تلویزیون تماشا کنیم. در ضمن اگر بشیر حسینی همان الگویی که در یکی از شبکه‌های تلویزیون اینترنتی مطرح کردند را در تیم ملی پیاده کنند، قطعاً فینال جام جهانی بین ما و برزیل یا اوکراین برگزار خواهد شد.

در مورد گزینه دیگر اگر قضیه را خیلی موشکافانه بررسی کنیم، باید بگوییم یکی از برگ‌های برنده کی‌روش، استفاده از بازیکنان دو ملیتی و شاغل در لیگ‌های خارجی بود. پس برای انتخاب سرمربی جدید، باید شخصی را پیدا کنیم که سفرهای طولانی مدت به کشورهای خارجی و به طور خاص اروپایی داشته باشد. با یک جست‌وجوی ساده در بین افرادی که الان شغلی ندارند، اولین گزینه پیشِ روی ما استاندار سابق گلستان است که به‌ خاطر مشکلات خانوادگی مجبور است همه‌اش برود خارج.

آخرین گزینه‌های ما مثل همیشه محسن رضایی میرقائد و محمدباقر قالیباف هستند. به هر حال هر جا سخن از انتخاب و نامزد است، نام این دو عزیز می‌درخشد.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا